Thursday, December 31

Selamat Tinggal..


2009..Akan berakhir..Hampir berakhir dan akhirnyaaaa...berakhir sudah kan? Inilah hakikat kejadian [umur, tahun, ajal dan jodoh] antara perkara yg kta semua xble kawal n tahan dari berlaku..pasti dtg jua! Ditipu mcm mana pun tp dia ttp muncul menjengah diri. AKHIRNYA 2009 dan 1430h pergi tglkan kita semua.

Awlnye aku ingt nk le update pepanjang last n3 utk 2009..tp entah..rasanye x payah le kot nk wat pe kan? Yang sudah lepas biarkanlah berlalu..apa yang ada di depan harus ditempuhi.

Apa2 yang baik dan manis utk dikenang, akan aku simpan sebagai sebuah KENANGAN...

Memana yang buruk dan masam utk di ingat, akan aku campak sebagai sebuah DUGAAN..

Ok..apapun yang terjadi..TERIMALAH KASIHKU UTK SEMUA kerana anda semua telah menciptakan SEBUAH KISAH KLASIK UTK MASA DEPAN aku..thankssss..Alhamdulillah satu peluang lagi diberi..Untuk semua.....layannn

Aku tak ingin menangis bersedih
Sudahi air mata dariku
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukaku
Dengarkan dengarkan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik saja ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik saja karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku
Karena bagiku kau [semua] kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

No comments:

Post a Comment