Saturday, December 4

Hijau ----> Pink


Eeeee sgt gurl gurl ke..haha jiwa lembut nampak je kasar hikhik...no idea ni je yg plg menjimatkan..nippon easycoat..kihkih..cik kiah pun xtau nk pilih kaler apa..apa yg dipk adalah tutup smua kekelutan dan kecelaruan pd dinding lama bila aku pandang..sakit mata bila aku baring tgk dinding bilik ni..maka projek seterusnya adalah cat..patutlah aku rasa pindah ni mcm masak nasik kawah..klu masuk2 semua dh beres fuhhh mcm mkn KFC lah kan..senang..nak senang biasalah susah2 dulu..kesah? tak pun..kepakaran perlu digunakan sekali lagi...maka...

Kombinasi 2 kaler yg agak melembutkan jiwa..kuikui..xkesah lah papepun asal siap sudah..kul 1030mlm aku stat cat smpai le kul 2 pagi..sib ada cik puppet yg tlg..ada sorang lg pembantu sudah terbongkang kat sofa depan..kami wat kije memalam bkn apa sb xde tmpt nk tdo lgpun mlm tu..umah penuh..ttba2 cik F kemas2kan ruang sikit n dpt lah lelapkan mata..xlupa clearkan sikit brg utk laluan ke pintu utama [kot2 le kecemasan mlm2 kan ssh] apa yg berlaku safety first!!

yeahhhhhhh..thanksssssss Cik Puppet ~ ketinggian anda diperlukan di saat sy tak de tangga..kihkih ~ i luv and appreciate you all so much ~ cik 2 F-F faeza n faizatul.

Shila...r u ready? Take 100% responsibility

Decide wat u want..........ermmmmm

Then make it happen........tadaaaaaaaaaaaaaaa

Tu saje yg ble share..lain2 gambar dh jd my props n my privacy...Tq

Nota Telinga: Believe its possible - because it is...wish u all d best SHILA


4 comments:

  1. chantekkkk la bilik dia.. hehe kita baru beli langsir semalam... hehe tapi tak sempat pasang lagi.. nnti hujung bulan kita lawat kak la yea.. jemput sy di lrt boleh..hehehe

    ReplyDelete
  2. Bila la aku nak smp umah hang kan?oo sebelum tu, tahiah dengan pilihan anda...kat UMW tu kontrak je, bahaya, better keje ngan MUI, permanent staff tu, bukan senang company2 nk offer permanent la ni...tp kan, yg aku hangin sgt2, 2 3 kali aku boh komen pasai hang poning2 nak pilih UMW & MUI, tp komen aku x lepas, huhhhh sedih menaip panjang2 tp x lepas gak...

    ReplyDelete
  3. aza; tq....welkem2...nti sy amik kt LRT...tp LRT BTS je lah...jgn duk g LRT lain plak...naye kakak ni...hihi

    ReplyDelete
  4. inabu; aku sgt2 terharu dgn komen2 ko...tq sb selalu masuk blog aku....aku pun x tahu nape x ble komen entry tu....huhu...

    aku teringin nk lepak ngn korang tp xtahu bila..bg aku masa sikit...lps2 ni aku dh compem aku dh pndai cuti aku nk ajak hang kuar...ko best arr selalu g jalan2 overC

    ReplyDelete