Sunday, December 19

Tahu Tak?


Tahu x bosan...tahu x apa itu bosan...nak tido malas, nak keje malas, makan je rajin...aduyaiii ntah pape ntah....aku nak blk kampung, tahu x aku nak balik kampung...huhu tp aku x dapat cuti tahu x? gerammm sangat rasa..aku tahu lah aku baru masuk keja tp aku ble amik unpaid leave tapi ada ke x ble...aduuhhh sengsara jiwa aku..tahu je lah kalau aku x balik kg lebih dr sebulan, jiwa aku kacau..kacau semua benda..rasa jiwa ni kosongggg je...macam lagu too phat tu "disaat waktu berhenti...kosongggggggggggggg" huhu...eeeeeeeeeeeeeeeee stressssssssss nye aku, nak blk raya cina ni lambat benar...jgn sampai mak aku ckp "asyikkkkkkkkk kejeeeeee je" huhuhu. arhhhhhhhhhhhh eeeeeeeeeeeeeee rasa nak jerit je kuat2...tahu x gerammmmmmmm...aku gerammmmmmmm sangat2.

Korang tahu x, balik kampung tu ibarat terapi semangat aku lah...sukar untuk di ungkapkan...tahu x? x tahu xpe...malas aku layan.... ok lah nak tido esok nak g kuar pepagi mencari rezeki...huhu..aku suka kije aku tp nape aku jd malas nak g keje...tahu x nape? huhuhu... bos aku ni x reti n x memahami langsung perasaan hati aku ni..nak nangis ni!!!!!!! tapi aku x salahkan sesape pun, mmg camnilah kalau baru masuk keje, selagi belum confirm mmg camtu...ye lah aku tahu mmg camtu tp tlgggggggg lah faham bagi le aku amik unpaid leave sehari dua je..bukan byk pun, xkan aku nk blk wkend je..tahu x Kelantan tu jauh, tahu x nak blk kelantan tu amik masa panjang kecuali naik jet atau kpl trbang.

Tahu x kalau balik kejap tu penat n tahu x kalau penat tu bahaya utk kesihatan..aduhhhhhhhhh tolongggggggggggggggg tabahkan hati aku ni. Tahu x aku ni rindu mak aku, rindu adik2 aku, rindu akak aku, rindu anak2 buah aku dan yg plg penting adalah aku rinduuuuuuuuu nak makan masakan mak aku...hihi ni blum duk oberC, x balik setahun...mmg le aku tahu ni duk KL je bkn x leh balik..dekat je..amik flite kejap je...korang tahu x kalau amik flite time2 esok nk blk arini baru beli tu mahal..tahu x? huhuhu

Tahu x korang aku ni buntu... maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tolonggggg

OK bye..chawwwwwwwwwww

Nota Telinga: Tahu ke x tahu aku pun tak tahu...aku tahu

No comments:

Post a Comment