Monday, December 27

Shila D.A.F



Salam..malas nak update tp nak gak buh sbgai memenuhi ruang kosong Dec 2010 yg akan tamat.. sebagai penutup tirai 2010 projek di IB, aku akhiri dgn teater SITI DI ALAM FANTASI..bukan Siti Nurhaliza tau..SITI..mana 2 pun boleh, Siti ini adalah Siti Liyana Jasmay. Sebagai kenang-kenangan kisah klasik di masa depan.. Ini sahaja ~

Malas nak upload byk2...sb masa amat terhad..sy mahu baring n tido pulak.

Sesaja test power
Inilah SITI - sikeding yg berbakat

Sebenarnye aku g sb Vee je..hehe

Artis pun sebok amik gambar sendiri pastu upload FB

SITI DI ALAM FANTASI

Saya sgt suka gambar ni

Saya pun suka gambar ni ~ walaupun kami dh jarang kuar sesama, tp kami ttp akn kuar sesama kalau free...miss u darl

Shila di alam fantasi
Hehe..bukan upload gambar2 masa teater pun..upload gambar aku je yg lebih..hehe. Nak tgk g lah IB..hehe. Kali ni kami duk 3 bari s dr stage..so x de yg ngantuk dah.

Fantasi dorang
saya dan saya

Nota Telinga: My life may not be going the way I planned it, but it is going EXACTLY the way God planned it... and I am blessed and so very thankful.

Tak de mood nk menaip..sb saya sgt rindukan mak saya..tolongggggggggg

1 comment:

  1. miss u too... kak la.. jarang2lah bertemu maka bertambah rasa rindu..hehe

    ReplyDelete