Friday, December 24

Penattt


Aduyai penatt nye rasa, 2,3 ari ni jalan sesak mcm apa ntah..mslhnye bkn dr bkt bintang tu, tp dr simpang nk masuk umah, 30 minit blm tentu sampai umah, aduhh mcm nk terbang rasa.. arrr xde pilihan rempuh gak..

Smlm lg le hampagas, hati epy gile sb x jem, dgn tekad nk amik hosmate aku kt LRT sekali termasuk simpang tol 50seb tu...aduhh sengsara cik kiah rasa, nak cite pn x daya. Dari kul 630pm nk amik dia, alih2 7.30pm baru dia duk kat seat keta aku, soriii sgt huhuhu. Biaslah saya kan sgt arif tentang jalan, sesat dan saya adalah 1 benda yang tidak boleh dipisahkan..padahal hari2 lalu situ, ntahlah...kepala sarat dgn hal2 kije tambah2 rindu ngn kampung lagi..huhuhu 6 bulan aku kene tahan sb 6 bulan ni je aku rasa "KURSUS" ni akan tamat, lps ni insyallah semua akan berjalan tidak sesesak ini..aminnn

Hati ni kacau ni..hehehhe..jahatnya kamu..semua sistem kawalan kini terdedah [tu je yg ble katakan] hahhahahahah....

Okies, xde apa nak cite...esok cuti yeyeyeyeye...mery cristmas kan, td kt opis ada celebrate sikit2 utk dorang, join bdk2 acc department..tp x sempat nk tkr2 adiah sb aku kena pergi dulu, urusan yg blum selesai...shoot to visit my staff yg xcdent semalam...sib dia xde pape...so lega aku rasa.

Tak lupa arini juga aku ada nk senyum n ada jgk mcm rasa sedih...tetiba tersedar td awl pagi jam 4.58..terbaca satu msg yg dh lama x muncul no tu kat henpon..ermmm "kosong"

Nak tgk anugerah skrin. Aku pilih tuk tgk kt TV je walaupun cik F ada ajak aku tgk LIVE @ PWTC coz dia mng tiket XCLUSIVE ASK/HOTFM..aku suh je dia bawa Cik F...lgpun Cik F sesuai dgn tema dia iaitu "ANGGUN", bukan apa aku dh dpt agak arini aku xsempat nk trus g PWTC sb agenda keje aku biasanya sukar dijangka...THANKSSS PET sb sudi ajak sy, lenkali ajak lg...esok jelah kita g IB..sesama berfantasi bersama CT.

Ok..THN 2011 hampir sudahhh...harap sstu keajaiban akan berlaku pd impian ini..aminnnnn

No comments:

Post a Comment