Wednesday, December 1

?


Salam...fuhhhhh bebetul menguji kekuatan hati..ermmm arini n smlm adalah hari plg keliru..perlu buat satu keputusan yg agak sukar..aku dpt call dr UMW Toyota utk tawaran keje yg mmg dh lama aku tgu dia nk pgil...aduhhh camne ni..nak g ke x ek..umah dh le baru pindah 2 hari..penat pindah pn blm ilang, kemas pn blm abis, camne niiii...hati aku kata cam nk g UMW sbnye itulah yg sgt2 aku idamkan, ssh pyh aku apply n intrview aritu 3 jam fuhhh berpeluh cik kiah..tp yg jd masalahnye cuma 1 je..UMW tu kontrak n kije skang yg baru 2 bln aku hadapi ni tetap..lain2 semua sama. Skang aku dh pindah umah ke KL, Shah Alam dh ku tinggalkan walaupun berat hati. Keputusan pindah pn buat slps tgu2 2 minggu keputusan dr UMW xde..so aku agak dh xdpt sekali dapat le plak..........aduyaiiiii ermm hanya padaMU tempat aku mohon petunjuk..nak kata better offer xde lah kencang sgt pun, tp sb sh alam n UMW tu yg wt aku pk2 sejuta kali ni. UMW ni dh lama aku admire nk kije sini selain dr PETRONAS.. kalau aku x pilih, adakah mungkin aku akn menyesal, kalau aku pilih aku pun xpasti dgn setiap yg bakal terjadi. Sesungguhnya perancangan Allah lg terbaik. Apa yg aku harapkan esok aku dpt buat satu keputusan. Harap semuanya Allah mudahkan. Aku suka je opis skang n company ni..dua bln aku join MUI Group ni byk benda dh aku blaja..bos plak baik..huhu tp maklumlah opis aku skang ni bukan calang2 tmpat..tgh2 KL ni beb..huahua...jem sana sini..oklah aku nk listkan pro n kontra..sptmn yg dicdgkan oleh semua pakar rujuk aku..hikhik..TQ korang krn slalu menyokong aku dr tepi kiri kanan dpn n blkang..korang mmg terbaekkk..TQ ~ its all about the choices ~ to make a difference, what i need to do is start to choose ~

Nota Telinga: Even if you don't get what you want... remember that every effort spent is a valuable step towards improving your skills for the next step for success... never give up :)

2 comments:

  1. semoga ALLAh memberi petunjuk dan Hidayah..
    ini semua ujian... menguji kejauh mana kita leh berfikir.. apepun 304 & bilik hijau sentiasa terbuka utk anda.. :)

    ReplyDelete