Sunday, November 21

Ops Kemas 1



Hidup penuh kejutan...fuhfuhfuh...... penat pening kepala semua ada,arini aku kemas semua brg, stat dr mlm jumaat lps blk dr opis, operasi telah dimulakan. Jumaat tu aku trpaksa blk cheras dulu le pulak sb henpon ttgl, dr sana trus blk sini..smpai2 je dlm kul 1030pm aku trus mulakan operasi mengemas..bukan setakat nk kemas, kna basuh semua brg2 yg sepatutnye, maklumlah semua brg tlh memulakan jasanye pd aku sejak thn 2006 kot..abis operasi di dapur aku mandi n tdo..

Sabtu pepagi lps msk sarapan sambung utk yg kt depan plak..siap separuh aku kuar shopping dgn niat nk bli satu brg je, tp apakan daya mmg x sengaja..hikhik...memalam buta aku n cik azza g mkn CKT setelah berkurun x mkn kt sana..mmg mabeles thp otomen taro kesedapannye.

Arini ~ Ahad seawal jam 830am, rasa nk g psr sec 13 kt stadium tu je..tba2 terpegi sana ...kihkih..yg plg best aku dh jumpa bnda yg aku nk bli..so x yah susah2 g IKEA, masuk2 je kawasan bazaria..eh ada menda ni lah..sungguh menggembirakan hati sgt2 kihkih...camnilah hidup kan..penuh kejutan. Balik dr sana sambung kemas bilik, lipat baju, basuh baju senua2 lah..yg plg menyedihkan aku tlh menjahanamkan kapet tersyg..huhu padan dgn muka sendiri..ermmm xpelah nti ada rezeki bli lain..huhu dr kul 12.00 smpai kul 5.00pm baru selesai semua. Aku xde pilihan mgu ni jgk kna kemas sb mgu dpn sabtu aku keje, pastu ptg dh lori nk angkat. Apapun semua sudah selesai ada yg proper bungkusannye n ada yg main taruk je dlm beg n kotak..hehe..apapun yg plg penting koleksi keta2 aku x ble angkut dgn lori, aku kna bwa sendiri sat lg jd pape yg mengejutkan kan x psl2 hidup akn ada kejutan lg..klu kejutan yg baik2 xpe..asl jgn kejutan elektrik sudaaaahh.

Oklah nk g PKNS nak amik jeans yg aku g anta alter smlm...lega ckit rasa dh abis kemas tgl tgu lori angkut je mgu dpn. Pastu kna uruskan kemas umah baru plak...ermmm harap semua dimudahkan oleh Allah dlm setiap urusan ni. Sukanye ati sb ada satu bnda yg tertunggak setahun lebih aku dh selesaikan td tghari...bye!

Nota Telinga; Penat + Pening + Senyum - Masalah = Lega

2 comments:

  1. wehh shila, hang nak pindah umah ka? x mau dok shah alam dah?

    ReplyDelete
  2. aah..aku dh pindah pon nabu kt cheras..xduk sh alam lg lah sb aku kn dh tkr kije..dh nk masuk 3 bln dah..cepat kan

    ReplyDelete