Saturday, November 6

Weekend itu Makan ke?


Ye lah abis tu nak buat apa lagi..ari kije asyik le kerja, makan pun asal capai je..biasalah baru2 kan..sat lg dh agak otai sikit..ble makan burger otai..kesah? tak pun..cik kiah ok je.

Masalah apa ni..hehe..xde sape nk tlg amik kan gambar.. hani dtg lambat kalau x ble amikkan

me n azza [ dh lama x kuar shopping so ajak azza n azza ajak hani]

Minggu ni aku blk dpt lepaskan geram memasak....
besnye dpt msk sendiri walau pun x bape reti

Jemput makan

Malas nak susun gambar...[semasa kejadian] smua bahan2 sdg di masak..
x sbr nak makan..lapaaaarrrrr

Sikit saje nanti x abis membazir

aku dan cik Fis..dh janji ngn diri sendiri nk bawa dia mkn ayam penyet sb dia dh tlg anta aku g satu tempat..kihkih...
TQ Cik Fis ~ doakan kejayaan kita sesama ~

Rindunye ngn cik ayam penyet..kan best kalau aku terus tgl kat sini..x pyh ssh cari tempat2 kn yg aku suka..kat sini semua ada
yg penting "disini" ada CINTA dan KETENANGAN...huhuhu

Yeeeee sesi makan dan mengumpat..hehe..asl blk je aku mesti nk jumpa adik2 aku ni..lepak2 n makan2

Sudah2...khusyuk mengalahkan kije wat tender si aida tu..hihi..luv u ols

Nota Telinga : Kalau saya senyum Awak mesti senyum sekali Kalau kita senyum Semua orang berjangkit Bila semua orang senyum Dunia tiada penyakit

No comments:

Post a Comment