Friday, November 5

Masih Bernafas dan Tersenyum


Alhamdulillah sebulan sudah berlalu..masih lagi bernafas.puff..puffssss, arini cuti2 di rumah kesempatan ni ble update blog, al maklumlah kt opis skang usahkan nk update blog nak baca harakahdaily.net pun xble..hehe apa2 ntah web suratkbr pn nk blok..tp xpe aku ok je setakat dia x bg buka blog,fb,harakah aku x kisah..lgpun masa pun xde.. konon2 busy kan..kihkih, senyummmmm dan x perlu kata apa2.

Eh sebelum lupa aku dh tukar playlist..sori sgt pd silent reader blog aku..aku tahu ada yg buka blog aku sb nk dgr lagu [bukan perasan] ini di akui oleh mereka semua..[belagak cam ada peminat le konon] padahal blog x menarik pun ~ ada aku kesah? takkk..cik kiah menten sb cik kiah keje mentenen..org kesah pun xik kiah ok je..x kesah pun.

Sori eh sy tukar sikit playlist sb dh lama sy cari lagu ni nak buh tp x sempa [lagu sy mood sy] tp x bermakna bila lagu2 ketuhan sy ubah sy mula lupa ttg DIA..huhu....[hrp jgn pk camtu] skang ni cik kiah giat berlatih menari ala2 stacy..hahhaha..lg lbih kurang 50 hari nk abis 2010, cik kiah berazam nk pndai menari cam stacy kan..skrg tgh prektis sblm 2011 dtg [ada kaitan?]

Apapun aku masih menunggu sstu yg ble buat aku lompat bintang 7x..harap2 doa dimakbulkan..aminnnnnnnnnnn

Nota Telinga; biar malu2 biar segan2..kerana malu itu perisai org beriman ~ senyum ~

No comments:

Post a Comment