Sunday, December 26

Lagi Empat Hari


Aku plan nak buh lay out baru blog,tp bila pk2 amik masa yg panjang..so mcm malas, tp kan 2011 nanti x kan xde apa yg baru utk blog..x best lah..hihi. Aku ok je nk tukar layout cuma aku kesian kat org yg akan "tolong" aku tu je. Nanti aku pilih design amik masa dah berjam2 malah akan jadi jugak berhari2..hehe..x campur editing lagi, belum jugak masuk bab2 komen2 n tahap puas hati. Tapi macam nak tukar baru. Ermm ok lah nak jugak tukar tp tgk lah camne. Pk dulu sebelum buang..eh pk dulu sblm tukar. Eh eh tahun 2010 dh nak abis...ermmm apa yg dh di selesaikan? ermmm masih byk yg belum selesai..PERJUANGAN YG BELUM SELESAI.. apa pun, SYUKUR atas semua yang diterima dan dilalui, byk pengajaran dan pengalaman yg matangkan aku dlm bykbenda. Yang pergi biarkan pergi, yang datang..selamat datang, yg ada harus dijaga dan yang tiada usah terlalu dicita-cita. Hargai apa yg ada dalam tgn skrg dan berusaha, berikhtiar dan berdoa serta bertawakkal supaya yang dicita-cita menjadi nyata.

Ermmm peace, happiness and harmony only come into a soul that is willing to love; a confident soul, a soul that has faith and hope, a soul that smiles and laughs regardless of the circumstances. If you want peace, prosperity and happiness to be part of your life, only make them part of your life; make them part of your daily thoughts, make them part of your goals. Keep in mind that we always bring to our life only that which we focus on most of the time.

Malas utk di pikir apa yg dh capai dan apa yg belum diperolehi..dan malas jugak utk cipta impian2 atau azam 2011 mcm tahun2 sudah..bukan kecewa bukan jugak xde wawasan...just follow d flow tp berusaha dan berdoa utk sesuatu yg lebih baik utk diri sendiri, keluarga, agama dan bangsa. Ececece..hehe..nak carry fwd impian2 tahun2 lepas pun byk lg...hehe. Ok bye.

Nota Telinga: Nota telinga ni akan tiada lagi utk thn depan..FORMAT BLOG AKAN DI UBAH..kuhikkuhikkuhik

No comments:

Post a Comment