Friday, January 1

Selamat Datang...


2010..Alhamduliillah..30tahun sudah dipinjamkan aku utk lihat semua ni..semoga hadirnya tahun baru ni akan aku lihat yang indah2 dan baik aje lah ye..ekekeke..tahun baru? uhukss sungguh sinonim ngn AZAM or IMPIAN..yipiyipihurayyy..Impian aku..hehe..tahun ni adalah tahun yg tanpa azam or impian baru ye. Cuba utk terus berharap berjaya dan diberkati dunia dan akhirat..Misi oooo sudah tentu akan langsaikan semua azam n impian dr 2006-2009 [antara tahun plg byk azam disbbkan hidup ngn dogengan MULAN..skang tidak lagi!!]

Ok..salam tahun baharu [hehe baru aku tahu slps kwn pd kwn aku yg kije jd cikgu BM bgtau ttg penggunaan perkataan BAHARU & BARU..dah tau..best2! Terima kasih dan semoga tahun 2010 ni akan memberi sesuatu yang lebih baik dan sempurna dari tahun yang lalu..aminnn Insyallah..

Nota Telinga; Jadilah spt enologi air.

No comments:

Post a Comment