Monday, January 4

Kerja dan Kerja Lagi dan Lagi Kerja


Amik ko..hehe..rasakan tiada lagi masa [sementara waktu je ni] utk melompat-lompat.. hari cuti pun kije..hari kije lagi le sah2 wajib2 harussss keja..apa lagi masa utk bersuka ria, berenang-renang sambil menuai n melantak bersama kwn2 huhu amat terhad sekali..Lagi buat aku terasa sgt le 'suke' aku terpaksa korbankan utk bercuti di kampung..hehe..xpe xde masalah..xkesahh pun..sb apa? sebabbbbbbb tgk le nanti lps urusan ku selesai akan aku laksanakan semua misi yg dh lama dirancang ni..hehe tahun baru bermula dengan baik sekali harap terus dan terus cemerlang..ekek..

Aku saje update n3 sb kebosanan dan ngntuk tgu bos aku siapkan part dia utk presentation esok..aku kena lah tgu nanti dia mesti xde idea..ahhaha sesungguhnya sesungguhpun [rasakan] tp kira ok aku tahan ni sb dia baru belikan aku big mac [pujuk le tu tkt aku balik]

Apapun ok lah GUD LUCK shila.. emmm rinduuuuuuu mak aku n ank2 sedara aku..rindu suasana kg aku..aku nak balikkkkkkkkkkkkk kampunggg tolongggggggg...tp mak aku kata siapkan dulu mana yg penting esok2 cuti le lama ckit leh mkn2 byk2 hehe..ok tq mum krn faham aku! luv u

Bye!!

Nota Telinga; "Berusahalah dengan ikhlas tanpa memikirkan balasan semata-mata, kerana semakin tinggi keikhlasan di dalam diri, semakin tinggilah balasan baik yang akan diperolehi dalam keadaan sedar atau tidak"

2 comments:

  1. dah kol 12 mlm kamu tak balik lagi.. kamu tak rindu saya ker

    ReplyDelete
  2. hehe..sgt2 rindu utk menikmati teh tarik plg kaw di abad ini bsama kamu..tp dimana ya?

    ReplyDelete