Thursday, January 7

Dia Datang


Assalamualaikum..fuhhh!! dia datang..dia datang..dengan senyum manisnya!! hehe..arini aku nk jugak mengambil kesempatan update blog..nk menghapdet pun xde mood, idea xberapa nak muncul.. ikutkan kije mmg le nak mam*%# byknye..yg jadi aku sedikit celaru bila 2 kije yg berbeza perlu komitmen serentak pastu plak semua nye dikejar2 mcm dikejar ngn penyapu nk kene pastikan semua in order b4 25 Jan 2010..eh ehe ni blog sape ni? blog aku ke blog rasmi opis aku..hehe xpayah susah2 pikir sebenarnya aku x update blog sb aku byk kije..xtvt bersuka ria agak terbatas..xpelah inikan satu ibadah..ingattt!!!! lagipun xde pape yg menarik utk dikongsi dgn korang [eh ada ke org2 a.k.a korang yg nk baca blog aku ni..hehe yg pasti ada yg jd followers, regular readers, silent readers - thankss!]

Ok tarik napas..fuhh..fuhhh..fuhhh!! bukan cik kiah penat pon..tp terasa sedikit letih..hehe..ngada2...oitt apa motif ko log in blogspot arini shila oiii..eh suke suki aku le..bebel jek..ok lah utk tidak melengahkan masa..maka..layannnnnnnn suke xsuke ada aku kesahhh! hahaha..lebammmmm..eh jap satu aku nk gtau..pesal blog aku ni dh xbunyi lagu eh? baru nak upload lagu KETIKA CINTA BERTASBIH ni..hehe..lagu yg plg sesuai ngn jiwa aku utk waktu ini dan sewaktu dgnnye..bukan apa pun sekadar suke2 je.

N3 ni nk cite apa ek..hehe..Xtvt aku xberapa byk le [tempoh masa bila aku x post n3 or x update blog adalah AKU SEDANG bekerja - semua cite n hari2 aku dipenuhi dgn kije..kije..kije] so [kalau aku post n3 maknanya aku ada sstu utk dikongsi or adalah AKU SEDANG tidak ada kerja, tak pun ketika aku terlebih bosan n ada idea lah]

Actcheli.. ni foto dh lama hasil tuaian aku pada tahun baharu [010110] hehe projek menuai sengsorang jek ..xde sape pun teman..xkesah pun sb dlm masa yg sama aku tgh prektis utk jd sorang yg confident, b a good decision maker, b good leader n bla..bla..bla..bila shoping sengsorang aku tak tahu nk tya pendapat sape..so aku msti jd yg terbaik utk waktu n tika itu n utk diri aku. Maka inilah hasilnya...KASUT FUTSAL adidas n BEG adidas utk aku bawa g futsal pada tahun 2010. Stokin n bberapa ketul alat2 utk penambahbaikan blum bli..nantilah esok2 lusa2 ada free aku g le cari...dan ada sstu yg buat kwn2 aku agak terkujat adalah...

Aku beli 2 ketul hand bag? cik kiah nk bawak henbag ke? ehhe sblm ni ada je tp slalu yg bkn camni le..brand ADIDAS, NIKE, BUM and DKNY yg jd pilihan aku n aku guna..xkira majlis..hehe..kdg2 cik kiah segan le jgk, sb slalu kena kutuk ngn kwn2 ckp xsesuai le..itu le inilah..tp ntah ada aku kesahhh hehe! Bkn xnk bli tp bli pun xpkai wat pe..bazir je! Hehe so arini aku x lah membazir setelah di pikir2 amik kira semua pendapat n pendapatan yg ada..maka terbeli 2 ketul henbeg Carlo Rino ni..msti ckp sama je dua2,nape beli sama..sb suke le..peduli apa aku..sama tp xserupa..bentuk lain2..sb aku plan satu tu aku nk bg akak aku je..bkn aku nk dua2 pun.. ni beli pun sb nk kasik senyap pengkritik2 aku..hehe..nanti aku nk beli henbag impian aku..RENOMA..aku akan minta pendapat org yg pendapatannya agak meriah baru aku nk g beli...OK TAMAT!

[ada cite kelakar masa nk bli kasut ni..aku g SACC MALL, aku cari2 mana AL-IKHSAN ni..xde pun..pas aku tya ABANG GAD]

AKU; bang mana kdai AL-IKHSAN ek? [senyum]
ABG GUARD; ada tingkat 2 hujung sikit tersorok..[aku dh konpius, rasa aku mcm kt GROUND FLOOR]
ABG GUARD; tp dik biasa org pgil CAMBRIDGE [dlm ati lg 'org pgil cambrige' emm abaikan sat]
AKU; ok tq [sengeh] [apa kena mengena lak ni dia ckp cambrige..pas aku pun naik le jalan2 pusing2..lorrrrrr ]
AKU-CKP SENGSORANG; ni AL-IKHLAS...pusat bahasa inggeris mmg le dikenali sbgCAMBRIDGE ENGLISH FOR LIFE..huhu..

PENUTUP - Pas aku call azza tya dia, dia kata bkn kt SACC MALL kat PLAZA ALAM SENTRAL..Hiiksss malu je duk sh alam tp xlupe..hehe sb jrg dtg cni.

Tak de menarik pun kan aku dh ckp..xde foto menarik so ni le jd mangsa foto tuaian.. eh tp kan..disebabkan gian bertuai tp sb lately ni kebizian terlampau maka tak sempat nk menuai, maklumle g keja pagi balik kije pun agak2 nk pagi..kul 10mlm sawah2 bendang xsesuai dh nk g..yg sesuai hanyalah 7E..tp asalkan bertuai kira oklah maka....

Hehe...snek saje yg mampu utk dijadikan hasil tuaian [jadilee] dikala aku xsempat ke TESCO, GIANT, K4 utk bli stok2 jajan n makanan merapu aku [sb dh tutup kn] so aku g le kdai runcit kt bawah umah aku tu je..smlm aku beli merapu meraban snek kegemaran aku n x lupa koyop..sakit belakang beb..huhuhu..padahnya [huhuhu] tp mmg bnda alah ni selalu ada peneman aku..satu lagi yoko2..mesti ada n minyak mestika..hehe] kalu x xleh tido..hehe [aums!!]..xlupe bli surat kabar..ehehe memalam buta baru bli paper org kdai tu ckp..cite dh basi le cik kak..hehe xpelah bang..ada saya kesahh ke..hehe [sbenarnye aku bli sb tertarik ngn news x-wife akhil hay nk kawin ngn jejaka umur 23thn] hehe tu je..pastu nk tahu details psl 4sekeluarga kena bunuh kt Tampin tu..sian sgt..huhu. TU SAJE..Udah2..bye!bye!


Nota Telinga; Ambillah kebaikan dari orang yang mempunyai kebaikan dan tinggalkanlah keburukan yang ada pada orang yang mempunyai keburukan.

No comments:

Post a Comment