Friday, January 15

Gembira


Yuhuu apa yg gembira...gembira sb aku dapat menikmati nasi lemak yg sgt sedap [nasi lemak RESTORAN GEMBIRA - Sec 03. Dah lama aku cari, aku sgt teringin nk mkn nasi lemak yg mak aku masak sebenarnya..tp ari2 aku test semua nasi lemak kat area Shah Alam ni semua sama jek sambal dia tak "kampung"..maka nak dijadikan cerita KISAH 7900..Pada ari mgu baru2 ni BF kawan aku, anta tuk GF dia yg call buat2 nak pengsan lapar..ehhe..so kami pun serumah merasa lah jugak..lapar kot time tu n dlm hati aku ckp besssttt sehhh nasik lemak ni...so mkn je dgn bestnye..TQ Cik Azza. Akhirnya aku dapat jugak makan nasi lemak yg menepati citarasa n tekak aku sb xpedas...aku pnh g restoran ni n pernah tahu nasi lemak dia ni best n glamer since 1968 lg jd sebutan tp aku tak pernah terfikir pun..Sangat GEMBIRA...

Pepatah kata Don't judge a book by its cover kan..nasi lemak pn sama gak, bungkusan dia bukan persoalan ..hehe..kalau balut ngn daun pisang mesti best walaupun x cantik..hehe nasi lemak dlm polistrin tapau mmg xbest kan!

Aku saje x tambah lauk2 lain sb aku nk keORIginalan dia..hehe..RM2.50 sahaja nasi lemak biasa..aku nk g cari gak nasik lemak RM0.50 kat KL masa aku tgk MHI baru2 ni ramai giler org sarapan kat situ.

Peristiwa sedang berlaku..menikmati rezeki Allah...syukurrrrrrr


Akhirnyaaaaaaa....abis sehhh licin...sebiji nasi pun tak tinggal..berbaloi2 dtg opis lambat sb g cari nasi lemak...nyam2..kacang je x makan sb xsuke

[ tahu apa jadi..seharian jadi hari malas sedunia sb sarapan nasi lemak, tambah sebiji roti goreng sebesar tapak tangan n segelas milo] mmg harusss le kan...mata cam garfield...hehe..okay, bye!

Nota Telinga: Tiap-tiap perkara yang tidak dimulai dengan BISMILLAH, maka akan terputus keberkatannya

No comments:

Post a Comment