Sunday, January 10

Rehearsal AJL


Hai..saje je nk share beberapa keping gambar masa g rehearsal AJL ke 24 mlm sabtu 091010 jam 9 mlm kat Stadium Putra Bukit Jalil [i hate dis area but..huhu mmamposs peduli kan. ada aku kesah.. kt cni setahu aku kawasan or tempat tgl si peng*%# yg telah menghuru harakan idup orang] Ok..Cik Fis yang ajak aku teman dia amik tiket utk AJL live esoknye tu, tp mlm sabtu tu ada raptai, dia xckp pon nk g cni awal2 kt aku, dia kata adalahh..cekunun suprise le tu..hehe sekali ngn dia2 pn terkezutt, ada cik CT le..hehe DSN mmg superb, u rockkkk!!! yeahyeah! so layannnnnn kul 3.00am baru balik sb kami singgah makan huhu tersgt lapar n singgah uptown jap utk meninjau2 kawasan itu samada selamat or tidak utk ditinjau lain kali..ehehehe

[eh saje nk gtau aku ada hosmate baru 3 org..semua tu lecturer kt uitm hehe..gilos enjoy kelakar le dorang dh x sunyi umah aku..hope akn terjalin frenship yg bagus lps ni xlupa..hosmate aku yg sedia ada..cik azza..u go gurl - caiyok!! jgn mls2 score card..eh slh score A semua tau sem ni]

Kelakar dorang ni..

Di pentas ini dorang berentap..semua best2 lagu di pertaruhkan..yg pasti aku xmo Faizal Tahir jd juara..x suke

DSN feat Lan Typewriter.. rock!! opening..

Lintas Langsung dari Stadium Putra Bukit Jalil

Ada FM jgk ..aku ingt dh jawatan cam aku..sekali FM bagi dorang adalah Floor Manager..hehe.. suke tgk team work dorang patut arrr tv3 maju..ada staf or kakitangan yg sgt komited n talented

Yeeyee..DAN SEBENARNYA ni yg aku nk tgk, sb tu tgu smpai abis kul 11 lebih.. YUNA.. simple gile minah ni.. control ayu ke? hehe xlah dh mmg gitu dia..ayu2 muslimah rock..ekek.. oh bulannnnn... dan TAHNIAH sb dpt naib juara pn jadilah..yg penting lg bagus dr Faizal Tahir n congrates to STACY.. i like... kenapa bah kau berubah kenapa bah? banjir!! itu sahaja sekian..

Nota Telinga; Nyanyian ibu untuk menidurkan anaknya ketika kecil adalah suara yang paling merdu di dunia.


No comments:

Post a Comment