Monday, June 28

Ferrari Ada Rumah Baru


Kesah? huhu kelmarin aku bli rak tv ni..bkn apa sian kt TV Cik A duk atas lantai..dh dia bli TV aku bli lah raknye...tu je yg mampu..sesambil tu sebenarnya ada plan lain gak..hihi ermm nak buh kotak keta ferari tu sbnrnye..sb semak je kat dlm bilik..aku n pembantu eric CASA IMPIAN yg tolong..hazabb mak oiii nak angkat TV ni sengsorang sb Cik A xde kan..harap Cik A pn suka...klu jd pape diluar jangkaan kita..(mintak jauh) Cik A dpt memaafkan aku..aku risau sgt sb takut roboh rak tu..huhu..x kan..sb Cik A kata dia dicipta utk TV kan...lega sikit aku dgr.

Mula2 mmg dh nekad xmo bli pape tuk rumah sb bygkan lah klu nk pindah nti..segala bagai aku nk angkut ke...mesin basuh, piuk belanga, peti ais, kati lemari semua...huhu..aku nk pndah gak maybe bln 12 ni lah sb aku nk kawin...[gossip tu bedahh] jgn caye..doakanlah aminnn

Nota Telinga: Jodoh pertemuan di tgn Tuhan, kta sebagai hamba berusaha dan doakan yg terbaek.

No comments:

Post a Comment