Sunday, June 27

Ala Warung Le Konon..


Cepat2 update sb nk tgk Mentor..kang esok dh malas lama2 blog pun bersawang..hihi bosan2 ptg ni maka aku pn mengambil keputusan utk main masak2.. ada 2 org yg sanggup makan masakan aku maka..tung tang tung tang.. hihi aku masak nasi goreng ALA WARUNG..pertama kali msk nasi goreng guna perencah segera semuanya gara2 iklan kt TV n Radio. Nak gak rasa best sgt ke..btul2 jadi or rasa mcm mkn kat warung ke..huhu... layankan je

lps iron baju aku msk nasi putih n amik mana2 yg ada kat peti ais..
aku masak pun ikut step yg dia ajar kat paket perencah tu...hihi :))
selalu org buh sayur last kan..tp yg ni buh sayur dulu..aku ikut jelah asalkan matlamat tercapai, maka hasillnyaaaaaaa adalah tadaaaaaa

hehe... hiasan semata - makan malam sblm tgk konsert MENTOR ye..sila makan dua org tetamu yg ada..
sedap x sedap tak tahu..senyapp je dorang makan..hihihi

Utk Cik A n Cik F pinggan ijau - sorang ada tomato sorang xde..
sb yg sorang tu x makan..usah mebazir menghias.

Tak pasti le sedap ke tak perencah ala warung ni tp cuba tgk pinggan Cik A..hihi..
maybe dia lapar kot sb tu abis..cuba kenyang hahahaha


slps masak n makan..maka perencah di atas akan meneruskan xtvtnye...

NOTA TELINGA: xde pape..esok kije aku rasa aku x suka dah ngn kije ni..tp nape aku malas sgt ek? nak update resume cari kije lain..

2 comments:

  1. ehhh tu mcm muka saya..huhu sedap la kak la..hehe kak la klu masak walaupun telur dada tetap sedap..nyummy2.. nnti mlm masak lagi yea..huhu gemuk la saya..kihkih

    ReplyDelete
  2. aza; awk kna makan nasi tiap2 malam sb sy dh bli beras 5kg..klu x nanti kutu rayau masuk dlm beras..apa jd pun kena gak makan..gemuk adalah subjektif..

    ReplyDelete