Tuesday, June 29

Life Is Not Que Sera Sera



Salam..Quote kt atas tu ingt kan aku kat kwn baik aku..HALIMAHTUZAHRAH..aku kata life is not kueh koci..dia pun gelak..hihi. Alahai indahnye kenangan...uwekssssss..baik layan cite kueh koci ni..ALKISAHNYE, ari tu g Muar umah kwn aku, mak dia wat kenduri doa selamat so ada wat makan2 ckit n ada wat kueh koci..maka dgn sukahati nye aku tlh mnjadikan keadaan rupa kueh koci dlm piuk mak cik mnjadi pelbagai pesen..sb aku tlg dia bungkus..blaja2 je, mula2 xreti langsung pastu dh byk2 yg rejek maka jadilah..tp nape mak cik bungkus cam cun jek..huhu xpuas hati tol. Tp mak cik x kesah pun apa rupa aku dh buat.."layankann le aje shila..mak cik xkesah, lama2 nti ko pndai le " kata mak cik. TQ mak cik byk2 sb jemput sy g kenduri..mmg meriah sgt...mcm2 aku dh masukkan dlm perut aku spjg dua hari di kg kwn baik aku tu, kakak2 dia dh mcm kakak aku, anak2 sedara dia pn mcm ank sedara aku..THANKS uyun.. terubat rindu aku pd kg n anak2 buah aku..nak tgk x korang pic ni? x mo sudah..klu nak tgklah.

Mula2 bentuk lain, pastu tukar bentuk lain plak..wat bntuk piramid sng sikit..tadaaa

Byk gak hasilnya..dua kali kukus kot..nyam2 inti kelapa perasa durian sikit2..nyummiii

Sebakul yg dh dikukus


NOTA TELINGA: Life is not kueh koci...pk2 kanlah


No comments:

Post a Comment