Thursday, July 1

Mari Dekat Mari Dekat


Hehe..tgk x iklan tu..alaaa iklan Shiela Rusly n Lady's Choice mayonis tu.nanti tgklah eh..xde kije nk wat bosan2 maka...aku pn menirulah cara dia msk tlur dadar, dsbbkan nk suh tebal maka aku guna pan kecik je...tak kan aku nk msk 5biji tlur nk telan sorang2 huhu..masa masukkan dlm myak panas baunye sgt best..[act ari2 msk tlur dadar hehe..ala2 Saloma Bistro pn aku pnh wat...rasa nye sama je] tp seyes beb utk yg ni aduyaiii rupanye sgt x menyenangkan ati..klu org tgk pn org kata aku mmg sah2 x pndai msk..arrhhhhhh ada aku kesah? hihi..saje je suka2 isi masa lapang main msk2..x kan nk msk steak kot baik g mkn kt gerai..msk tuk sorang je..buang tenaga aku je utk kemas2 n mop lantai..masak seciput je..ok lah tgk ni..hihi :))

Ada gaya dah..bau pun cam sedap..tba2
....
....
.
.
.
.

sb kuali ni cam sgt2 kecik payah nk terbalikkan dh jadi tlur dadar versi hangit..
ni sebelah yg x bape hangit sebelah lg saje sorok..hihi


hehe...layankan jelah nyummy je dimakan begitu saje..arap2 lady's choice sudi sponser mayonis kt aku..dh aku tlg promote iklan dia..mari dekat mari dekat...kata shiela rusly

Nota Telinga: xde! penat nak tdo..bye2 tatatitutiti

No comments:

Post a Comment