Thursday, July 29

Tempoh Bertenang..


Assalamualaikum semua.. bizi bizi bizi..ahhhhhh ngada2 nak ckp bizi konon..jgn lupa ni kan bln JUN..bulan jun ni bulan 6 lah kan..cik kiah kan sebokk..cik kiah keje 6 bln sekali je..lain2 masa cik kiah xde lah buang gitu saje..kerja memantau ttp dilakukan..sy kan chief cleaner.. kata org gomen CC..hihi..apa pun enjoyyyyy walau jiwa agak sedikit kucar kacir [semoga Allah perkenankan doa aku..aminnnnn]

Stat ngn SOP audit..dtg plak Internal Audit..x abis nak tarik nafas..external lak dtg..lagi byk NC lg aku pening..campur2 ngn building audit timbang kira ..kira kati TOTAL kepenatan = munasabah..

Dalam kekalutan tu ayah aku x bape sihat lately ni.. aku plan nak balik mgu depan tp aku xsedap hati gak..so balik kg utk 4 hari..EL, harap ayah cepat sembuh.. nak naik flite pk rushingnnye sb dr PD ada tresure hunt..nk blk umah dulu..bertenang sekejap slps rasa sgt epy dgn kemenangan masa tresure hunt.. pk2 wokehh esk pepagi aku terjah je amik bas ke KB siang2 hari..sib ada tiket n perjalanan yg jauh amat bermakna bila sampai je aku nmpak senyuman di wajah tua ayah aku..syukurrrrr ayah makin sihat..cuma kadang2 je mak aku ckp dia x akan jadi letih n tidooo je..

4 hari dirumah HASIL sgt seronok..dingin..nyaman, tenang bahagia..

Arini dh balik kije..selamat tinggal kampung.. kembali ke kota..fuhhhyuhuhuhu.. mslah opis n kije satu hal tp malas nk ckp..letihhhh malas malas malas.. no komen

Okay dah..bye

No comments:

Post a Comment