Monday, July 5

Bubur ala SPAIN a.k.a SENG


Hai semuaaaaaa...hihi.. anda bosan dgn N3 ni..ahh apa aku kesah? org kata [org tu xrapat sgt ngn aku cuma ngada2 je lebih] kt aku "eleh msk pn xreti ada ati nk tunjuk2" ewah2 mulutt ko, nk je aku cili pastu paku kt dinding..aku kesah? hahaha. Aku dh gtau bape byk kali aku buh foto2 mskan ni bkn nk menunjuk tp sb ada sstu d sebalik semua ni.. aku saje2 wat hanya utk WC 2010 sb bosan.. aku x kesah lah apa bagai aku msk pun janji simple, cepat n ble telan n kenyang. Tak kan aku nk msk gulai kawah kot, beriyani gam UHU ke, sup belut ke, nasi minyak ke. Membazir masa je lgpun skill tu xde kat aku cuma aku memiliki skill amik duit g mana2 restoran yg terkenal dgn bnda tu semua, so order lah..ADA MASALAH? nak mkn beriyani sedap g GM BERIYANI..tepi umah pun ada dh skang.. nk makan ayam penyet g lah AYAM PENYET RIA, nk mkn CKT g AIMAR, nak makan fast food g lah memana pun..berlambak, yg TAK ADA hanyalah MASAKAN IBU tersayang saje di KL ni..Nak makan masakan MAK so aku blk kampung..haaa kan dh bebel..okies x suka bebel2 jom layannn..

Ni bubur yg kwn aku masak..bubur resipi dia.. nasi campur jagung n santan..didihkan smpai nasi menjadi bubur n bahan2 semua di kacau dgn hati yg sgt ikhlas.. ada bilis ada ayam goreng n sambal kicap..tadaaaaaa

Siap utk dimakan begitu saje... sedapppnye manis2 jagung ni rasa..aku suka udang je hehe, lagi byk udang lagi best kan.. kami msk wekend aritu hanya kerana peminat SPAIN..layannn. TORRES waka waka..uiks.

Nota Telinga: Aku suka sgt bubur nasi sb aku mls nk kunyah klu makan..sng nk telan n hadam..MUDAH!


No comments:

Post a Comment