Saturday, December 19

Lompat Bintang @ Low Yatt


Assalamualaikum.. Hikss ble x cenggini, mengupdate blog secara borong..senanggg. Biarpun sudah basi citer2 nye tp masih segar di ingatan..ahaksssss! Al-maklumlah acara lompatan dilakukan sape x suke Cik Senahh oiii.. Cik Kiah mmg suke ber xtvt cenggini.. sesi jejak2 kasih ngn pasaraya ni.. Hikayat bermula cenggini;

Mmg lambat tahap siput sedut utk aku upload foto n update citer aku n 2 rakan aku ke PLAZA LOW YAT [Yat bukan Yati] membeli dan membelah barang2 komputer..

CCHhup aku xbli pape eh, cuma seketul notebook utk opismate aku mtak tlg aku blikan, tapi aku dapat bagpack notebook [wo brand] tanpa membayar utk diri aku. Hehe.. 2 hari berturut2 tau g Low Yat ni..camne ntah leh ttgal adaptor notebook ni plak dah.. huhu pas balik dr cni singgah SUNWAY PYRAMID, apalagi anta HP aku tu lah, apabenda le asyik rosak jek.. 2 hari baru siap mmg keypad lock btul le SE W595 ni, sensitif cam kaler dia..apapun i luv u Michiko Sizuka [kau segalanya yg sudi merakam segalanya] nak kata tak ORI..ORI..ORIGINALLLLLLL lagi [hehe cerita disebalik keORIan - shhh] tulin bang!! auw.. [nanti citer psl HP next lompatan] balik dr SP aku singgah Sec 27 jumpa MARKISA yg ORI, utk menghantar BLACKBERY HP Charger [CRENBERY kering kt IKANO sedap kate dia] dia yg x ORI..hikss pastu aku dpt PERCUMA [free lagi] hehe sebotol parfume VICTORIA'S SECRET, hehe ORI yg pasti [pasti!] dari Canada..ekek TQ [ori x ori ada aku kesahh] lompatan aku tak perlu keORIginalan.. yg penting melompat menggunakan kaki n tenaga sendiri [mintak perhatian harap maklong] thanks MARKISA u mmg ORI [org jeles mmg x ORI]

Halwa Telinga; ORI ke tak ORI ke kalau hati banyak jahat buat apa.. rugi.. Luaran menarik tertarik mmg d boom tp hidup nak dengki khianat je mmg tak patut lah. Tak suke..

No comments:

Post a Comment