Sunday, December 20

Melompat Lebih Tinggi @ SG Congkak


Salam..hehe sekali update bebanyak cam best lak.. saje utk dijadikan kenangan terindah aku dan dirinya.. aku buh le kt blog aku xtvt lompatan aku yg lebih tinggi sikit dr mgu lepas.. Mgu lepas berjaya melompat 2 hari sahaja sb Jumaat kena kerja, setakat melompat di Low Yat je.. toingg. Yeaahh mgu ni jumaat cuti lagi.. MAAL HIJRAH kan, cuti2 so kami plan g berpiknik-piknik lah, ke SG CONGKAK, ULU LANGAT [18-12-09]

Best2 [g 4 keta termasuk kwn2 FF, tp ntah memana yg lain berkhemah sb x jumpa pn, ujan lgpun xtvt bermula agak lambat tp meriah2..sejukkkk

Ok ready - muka baru bgn tido ni dr SEC 7 ke BTS kul 730am nk smpai cni kul 800am, nti lambat bdk2 tu bising lak.. tepatt sememangnya aku TEPAT. Aku tak payah masak2 pape sb diaorg dh sediakan semua just bawak keta, tikar, pisang n kopok je.. yg penting aku bawa segala kekusutan 1430H aku utk dilepaskan ke dlm air sungai biar ia mengalir jauh2 [Nak epy n bahagia2 je thn 1431H thn ni tau - tp jika ada sedikit sebanyak sebaliknya itu hakikat sebuah kehidupan, redha sahaja tp x slh kan utk kita wish yg terbaik pada sebuah masa hadapan.. biarkan yg lalu jd KISAH KLASIK utk masa DEPAN.. SMILE :))

Yesss bermula hikayat cik kiah x kesah bersama 4 gadis cun dr BTS

Huhu..assalamualaikum - dorang telak memperkotak katikan ke"cun"an aku apabila bertudung - artis kategori nasyid solo [baru] me, F-F, F-A, F-I dan F - ? - eh pesal semua F ni..huhu aku S ok.. fatma, faeza, faizatul n fiza je satu lg biasalah POP POP TOP TOP..S = Shila Smart Stoberi.

Mama dh check semua.. kali ni xde yg tertinggal lagi..hehe tq - chef n ass chef - makaroni makarona, bihun singapore yg pedas n lazat, nasi goreng ala FFF buah2an, air? air masak je.. [hujan tau sesampai je..pastu sib baek ada payung .. ehhe glamer2 payung PAS lagi ..sesuaiiiiii] FF tu org PAS gak ke [hehe i like]

Aci tak upload..hahaha..tak tau eh..sori..x suke xpe nanti delete..tarian lompatan dlm air terdelete sgt rugiii..huhu.. sesejukkkkkkk

Wehh cepat2 dah ujan plak dah..jom2 kta balik kemassss..timing baekkk..dtg ujan [mandi x ujan - bercahaya2 matahari dah bangun] nak balik ujan - mmg rahmat.. INDAHNYA CIPTAAN YANG ESA..vmTQ, TQvm

Nota 7900; Kereta aku dah macam apa dah, kaler kelabu.. huhu

** Balik dr SC, zrapp malap tdoooo zzz, bgn2 kul 5-12mlm baru blk hiksss.. jejak kasih di Shopping Mall n makan2 di Kg Baru. [lompatan entry satu lagi eh]

1 comment: