Wednesday, December 30

2009 Terus Bergema


Kenapa bergema? suke..sb suke..suke ati lah..baru-baru ni [baru je lagi] hehe ahad malam isnin [isnin tau esoknye kerja] tp dgn sukacitanye kami semua g IB mcm esok x keja..abis tiket dh amik 27hb jam 830mlm maka dgn gumbira kami berzapin..[Aku update arini lah..sb aku tersgt lah bz] jommm siasat misi aku ada X, ada segalanya!

Aku mcm biasa lah..awal aje..agenda byk biasanye. Maaf ye ibu-ibu bapak-bapak..ku punya kisah ku punya suke..ada aku kesahh..

Inilan kumpulan aku berzapin bersama...Ramli Sarip, Datuk Rahim Razali n Azlina Aziz turut menjayakannnya...Kumpulan Zapin Mentera Semerah Stoberi ..Di mana bumi ku pijak..Di situ langit ku junjung..Alang-alang menyeluk pekasam..Biar sampai ke pangkal lengan

Yayasan Warisan Johor mementaskan lagu-lagu zapin menerusi persembahan Gema Zafana 2009 dipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya (IB), Kuala Lumpur 26 hingga 29 Disember [kami pilih 27hb] persembahan Gema Zafana 2009, Yayasan Warisan Johor sekali lagi menggunakan khidmat On Jaafar selaku Pengarah Persembahan Artistik, manakala Jaffar Abdul Rahman (Jari) pula bertindak sebagai Pengarah Muziknya.

Hei! sepuluh helai daun sirih
Ku gentas bersama
Bunga cengkih jadilah dikau
Darah merah pekat
Mengisi uratku
Agar bisa aku berlangkah

Amik ko..abis zapin..semua berdezzupp balik..hehe..no fotoshoot lagi...esok kije..balik-balik...hehhe...aku saje je nk gtau jugak..aku sengaja pakai baju kurung sb dh lama x pakai baju kurung rasanya. Biarkan sekali sekali menjadi Gadis Melayu Terakhir katakan...Wokehh sekian..Bersama Warisi Warisan Kita.

Nota Telinga; "Manusia yang dapat membina dunia serta kemajuannya adalah manusia yang dapat memuji dan mengkritik"

No comments:

Post a Comment