Friday, December 4

Akukan Tun Teja


Hehe..Assalamualaikum
Tiap2 ari plan nk update blog tp xsempat, ada aku kesahh..huhuhu..baru2 ni [1 December 2009] aku g tgk TEATER BANGSAWAN..Tun Fatimah Srikandi Melaka..Gitu rupanye ek pementasan teater bangsawan..terima kasihlah pd yg ajak n bawa melancong ke KL ahaksss..

Antara yang hadir - ahahah..yg g le ats jemputan kwn azza..hehe Hidup SIRIM.. ecece

Atas jasa baik Cik Azalea.. aku tgk pementasan ni..thankss azza cakuza.

MaTic, Kuala Lumpur

Yeszzaa.. disinilah kamu.. SIRIM yg taja tp di sebabkan keglameran yang melampaui.. aku dijemput duk di seat media.. best...

Inilah Tun Fatimah [Mardiana Alwi - xknl eh..xpe..ada aku kesah, cun plak dia ni..nana nama manjanye.. kata kwn - sebelah Tun Fatimah tu Tun Teja..hehe, Nana ni pernah berlakon dlm teater IMPAK MAKSIMA D MUSICAL kat Esplande, Singapore]

Barisan pelakon.. Sultan [Dato' Jalaluddin Hassan}, Dato Bendahara [Kuswadinata] dll..
Penyanyi asal lagu Ibu Mithali pn ada.

Boleh tak nk benti sini je..nk g mandi nak g IB, mlm ni nk tgk NATRAH.. boleh je..ada aku kesah..

No comments:

Post a Comment