Thursday, December 10

Kenapa..Apa..Mengapa..Bagaimana


Aku nak jugak update blog arini..waktu rehat ni kan. Aku baru abis meeting.. walalalala
huhuhuhu ntahhhhhhhh rasa mcm sgt serabut..tapi tak tahu serabut ngn apa..... arhhhhh ish2 bawa bertenang..selawat byk..huhu tp kan rasa sedih pun ada..epy mmg ttp ada..ntah2, kecamuk hehe xsuke xsuke.. dr pepagi lg rasa cam ntah pape je..pepagi ni aku rasa sgt bersalah ngn ssorg, tp semlm aku rasa bslh ngn diri sndiri..aku tlh mengingkari satu janji aku pada diri aku.. apa ni shila..xde papelah..ada aku kesahh ke..mmg le xkesahh tp ni dh masuk dlm kisah7900 haaa mmg terkesahh le tu..

Panjang lagi nk taip tp dah le byk lg nk kena pk ni.. nanti2 nk smbung entry luahan hati aku ni.. peduli aku ..layannn. Eh eh tp kan ptg ni kan nak g main futsal tapiiiiiiiiiiiiiii aku xde kasut futsal yg ada kasut adidas kesayanganku shj..tak kan nak pakai yg ni?

Nak merembat ble ke..licin tu..kalau jd pape or terjatuh tlgggg wat x nampak eh kengkawan.. heheh xsempat lah nak g beli kasut.. sb pk2 lagi ni.. nak beli kasut futsal ke hand bag baru..ehhehe [handbag ke? mcm xcaye jek..] yelahhh handbag.. hehe [shhhhhhhh!!!!] nak beli kasut cam sgt2 le byk kasut yg aku ada tp semua tak ble wat men futsal..
Ni lagi aku suke..thanks markisa

Huhuhu.. azza kata nak tak pinjam kasut dia..
xpelah kang asyik gol kasut je plak..xpe nak pkai yg ni je..Kotyepun tak kan nak pkai ini...

Ehhhhhhh apa ni shila....... aaaaaaaaaaaauwaaaaaaaaaaaa xbest leee rasa arini... macam nak nagis jek..tp aku rindu kat seseorang le..hehehe.. xpelah dia jauh lagipun..rileksss cuba tenang seketika...yaaaaaaaa tenang seketika........lepaskan lelahmu disini

1 comment: