Saturday, December 5

Hari Minggu


Salam..lama sudahh x buh tajuk n3 cenggini.. aku rasa Sabtu ni sabtu yg best kot sb dpt duk umah ngn hosmate n ronggeng mate aku a.k.a iffah.. secara tak langsung dia pun dh kwn ngn hosmate aku n tetiba kami jd 3 serangkai lak n dgelar wonderpets..

Ini xtvt aku kt umah arini.. Memasak, memakan tp tak tetido sb melayan fb hehe.. aku wat Popia gulung, popia simpul atau pintal [act aku suke pgil popia riben..hehe moden sikit] dan roti penyet [tiada dlm gambar sb sgt menakutkan hehe..tp tak tahulah kot ada yg lg 2 pemblog tegar masukkan gambar roti penyet tu dlm blog dorang.. hehe]

Dah siap buat tp x goreng pun ada kat peti ais, sian mmber aku dia nk mkn utk bawa g panjat gunung sok pagi tp ntah xlarat lak nk goreng.. huhu tak pelah biar dia g panjat BUKIT BROGA @ SEMENYAH eh eh SEMENYiH tu tanpa makanan ni..
[ ish nape hasil gulungan azza lg cantik dr hasil gulungan aku ni..huhuhu - emmm kita tgk riben sape lak plg cantik]

Layannnnnn... ada aku kesahhhh

Dah nak abis tahun dah baru ada kesempatan aku n hosmate aku ni kat umah menghabiskan masa ngn ntah pape yg di buat.. masak2 makan2 lyn fb n semua2 lah. Kebetulan arini gak kami nak g IB utk tgk TEATER NATRAH sesama [FYi aku akn update blog tajuk lain utk TEATER NATRAH- special kurang pedas..hehe]

Masyallah dah nak abis tahun dah kan..huhu cepatnye masa berlalu dan sesungguhnya aku mengharapkan 2009 pergi dgn cepat.. tinggalkan semua kenangan yang sangat tidak best yg bermula dr awl tahun 09 yg aku lalui.. perit tp harus ku telan.. dan yg pastinya juga segala kemanisan yg tercatat di saat sisa2 n saki baki 09 yg ada akan aku lipatkan dlm kamus kenangan terindah - emmm dh lama x ucap TERIMA KASIH utk semuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kwn2 aku yg bykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk membantu utk "menghapuskan" airmata ini..ececece..... esp to uyun, acik n papet n geng n semua2 lah.. eh apa ni yg aku nk taip sebenarnye..ish2 mcm nk wat summary utk 09 je..xmo2 lmbat lagi nk abis tahun ni, lagi 25 hari..

Okeylah besssssstnyeeeee arini cuti...hehehe

No comments:

Post a Comment