Sunday, July 4

Wakakakak


Good job Germany! Don't cry Argentina! ♥ ♥ ♥ ♥ KLOse hehe..n3 ni khas utk raikan kejayaan GERMANY lyk ke semi final WC2010..apa kaitan? xde papelah..saje je suka2. Tgk WC mlm ni sgt2 berbaloi..tgk plak dgn semua peminat german..apelagi..semua nak buh nama depan ala2 player german lah.. aku mmg berdebar gile masa tgk dorang lwn bkn apa takut sgt Argentina yg di warwar kan best, hebat, terbaik..semua2 lah ada kt Argentina tu termasuklah MARADONat yg sgt2 aku x suka tgk sb perangai pelik dia. So aku risau jugak lah kot Germany ni btul2 kna tiaw ngn Argentina, 1st half tamat dgn jayanya..aku maintain je lagi..masuk 2nd half..opsss hehe [rahsia] p/s: ayat tiru syimex.. hehe, semua sudah tahu.. 1 dunia tahu xperlu aku ulas lg camne GERMANY leh menang mlm ni. Tp selain dr skill yg dimiliki pemain x lupa nasib juga adalah penentu kejayaan ssbuah team..LUCK org kata, maybe mlm ni adalah mlm utk GERMAN so 4-0 lah hasilnya.. cayaaaaaaaaaalah! atau berkat cekodok aku [rujuk n3 bawah] hehehe


You're a good soldier
Choosing your battles
Pick yourself up
And dust yourself off
And back in the saddle
This isnt over

Lagu ni x ble nyanyi abis lagi kot sekali Rabu depan Spain [ huhuhu ] belasah En Klose aku mauuu..hihi papepun gud luck utk Germany vs Spain. Ok cik kiah semua tgklah gambar2 kt bawah ni..hehe makanan yg dibawa khas dr SABAH oleh Cik Seng. Abis je game kami raikan dgn makanan ini, panas2 lagi flite dr Sabah kakak ipar kwn aku baru smpai so dia bawakan makanan ni, rezeki di malam hari.

Makanan ni namanye BURASAK, aku pernah makan, pernah tgk n pernah tahu sb dulu aku ada best fren dr PONTIAN, JOHOR yg keturunanan BUGIS. Inilah makanan org BUGIS.. sedapp

BURASAK okay... makanan ni xdee kaitan sgt kot ngn org GERMAN kan? ke KLOSE n MULLER tu keturunan BUGIS ek..hensem semacam jek..hihi

Rupa dia mcm ketupat kat kelantan. Nasi ni dia balut ngn daun pisang pastu di ikat dlm 3 ketul pastu kukus kot..lupa tya seng camne buat. Sb aku yakin Seng pun xtahu..hahaha.

Ni kuah utk cicah..sedapp mabeles..kicap n cili n gula merah kot...pedas2 manis..tp manis kurang dr pedas so berair mataku..selain mata berair sb terharu terlalu epy GERMANY menang..hikss

Eh lupa, ayam ni cicah ngn kicap kat atas tu n ayam panggang yg best dr psr malam SABAH ni xde kaitan pun dgn Burasak tu..ni adalah makanan iringan yg mengiring supporter germany kt umah ni. Okay tu jelah dulu bye bye!

Nota Telinga : You're on the frontline, Everyone's watching, You know it's serious ,We're getting closer..

No comments:

Post a Comment