Sunday, June 27

15 Tahun Tak Jumpa..


Tahu x? xtahu le tu... apa2 jelah...malas nak layan..aku pening kepala ni tp nak gak peningkan lagi sb tu update blog..wekend yg bosan tp best sb aku leh rehat2 kat umah, masak2, kemas2, deco2..hihi..umah dh cantik sb rak TV dh baru.. bli dh lama tp baru g amik, semalam.. Sabtu aku ajak Yani teman aku g CAVENZI Klang amik rak TV.. nak ajak Cik F tp dia ada exam so gagahkan jua mentafsir peta yg dia kasik maka... dah nak smpai dh sekali huhu seperti biasa alah bisa tegal biasa apalagii SESAT le.. huhu, sib Yani ni jenis cool je.. tp kami 2 ni sama je.. masing2 x ingt jalan n susah nak kenal jalan.. berkat kesabaran Yani, dia g tya org Nepal kt Petrol Pump maka kami pun berjaya jugak..hihi [ org mesia tya org luar negara jalan di tempat sendiri ] alahaiii ada aku kesah.. dia berkampung kt situ of cos le dia knl kan.. cuba tya aku kawasan kampung aku.. aku pun kenal..hahaha. Eh ni bukan story sebenarnye.. nak cite pasal gambar kat bawah tu je.. layannnn

Hehe.. semalam lepak2 ngn dorang..sape? ni Ina n Uza, member lama masa sek menengah.. 15 tahun dh kami x jumpa .. tup tup gara2 FB kami jumpa..epy kan ada FB ni, ada gak pekdahnye, ina skang kije kt KL lps sekolah dia blaja kt UiTM, Uza plak duk blok sebelah je ngn umah aku..aduhaiii dekatnye tp x pernah terserempak.. dgn FB jugaklah kami jumpa, Uza baru grad dr UiTM, skang dh mula kije kt Damansara, [eh sblm terlupa aku nk promote kdai makan kwn aku INA ni kt sek 7, nama kedai THE SERAI..g lah makan situ, sedappp! semua jenis nasi goreng kat situ aku rasa sedap.. padahal aku baru makan 3 jenis baru, klu ada masa blk kije aku akn singgah bli makanan kat situ..i loikeee] smlm, time makan aku dgr cite dr Uza, alkisah halnye bagaimana ssh pyh dia utk ke tmpt kije.. cite dia buat aku trpk sekejap.. fuhhh tabahnye dia..aku? huhu, mampukah aku menjadi sepertinya, apapun aku doakan dorang semua sukses. Utk INA jugak SELAMAT PENGANTIN BARU.. masih blum terlambat rasanye.. smlm baru jumpa dia n bg adiah, dh le lmbt, adiah plak cikai2 je pastu x balut lak tu..uish2 apa yg penting ia IKHLAS dr hati ini..ecece.. aku g majlis nikah dia di Masjid Shah Alam aritu tp xde foto plak nak buh kt sini..okey tu je.. nak g iron baju utk seminggu esok dh mula kije, tahu tak apa itu kije..KERJA ADALAH SATU IBADAT.. so shila plisssssssss ..................................... plis plis.

NOTA TELINGA: Tidak pernah wujud orang malas. Orang yang dianggap malas ialah orang yang tidak dapat mencari pekerjaan yang sesuai dengan minatnya [Kata2 ni buat aku tersedak sotong gula dr Lumut ni..huhu] ia adalah utk halwa telinga aku xde kaitan dgn mana2 n3 ye..sekian

No comments:

Post a Comment