Wednesday, August 12

Sesudah Semua Berlalu Bersawang Blog Aku

Assalamualaikum (tak jawab dosa)..

Rindunya kat blog ni, tp kan..emm cam entah terkadang rasa.. rasa apa? rasa ayamas!!! ahak twitt2.. Kabare semua? waras2 (mmglah waras sb anda semua sdg layan http://kisah7900.blogspot.com/ ) blog ni utk semua sebenarnya, waras ke tak waras pun ble je.. tp aku mengharapkan yg waras le.. macam korang, bg tepukan sikit (tepuk le) ooo malas yea..xpe2 ada aku kesah!! nyanyi jap ek suatu hari nanti kan menjelang jua, suatu masa kan terbukti nyata, dunia kan menjadi saksinya.. ooooo (dlm hati : kalau le DSN dgr ni sure dia tepuk sebelah tgn je). Emm cerita psl ada aku kesah ni mmg arini aku terkisah ngn sorang minah ni, ****** btul, digelar s_ n_ o_ (korang isilah tempat kosong ni sendiri) tp **** tahap anak sedara sebelah ayah gaban.. lainkali kalau nak suruh apa2 pahamlah dulu apa yg ko nk suruh..(ada reti) kdg2 mls nak cite (tp rajin lah jugak cite) tp kat sini mls le nk ckp.. asal aku dpt ckp kt kwn aku melepaskan segala yg tak terlepas aku dh leh cool.. bukan mat kool (apalah) so tq.


Gambar2 bunga masa Pesta Flora kt Putrajaya aritu, lambattt (sian kwn aku nk g aku temanlah) hehe xdelah gurau je jgn marah ek.. dialah yg ajak aku n aku pun ajak dia, nasib baik ada dia ada jugak tempat utk aku meluahkan kesedihan dan khabarkan kegembiraan.


Aku tanya kwn aku "bunga tulip nape xde kat sini, aku xnmpak pon?" dia jwb "ko ingt ni Belanda ke" ehhe yg ada bunga2 taik ayam mana aku suka, cari2 gak teratai xde gak.. aku terjumpa nama bunga "rosmahnajib" apa2lah layannn.. suke sgt dpt jln2 pastu g psr mlm, blk mkn smpai kenyang (selasa n jumaat kalau g psr ni msti beli coconut shake) korang mesti tak tahu apa menda lak coconut shake ni..nanti ek.. aku post gambar tu (asal dr kelantan) wokehhh chawww!!

No comments:

Post a Comment