Wednesday, July 1

Julai Menjenguk

Salam semua.. haa sedar tak sedar (aku sedar je) dh masuk bulan Julai atau dgn kata lain bulan bape anak-anak? bulan tuuuujuuuhhh (07) ehemm tahun bape? tahu 2009 (09) so 0709 - menghampiri 7900 tak? camni lah.. hidup kita cam ni lah.. haaaaaa (tarik nafas lega ke lelah) entah lah.. dua hari tak menjenguk dunia cyber.. aku ada training (Safety and Health) - tak payah lah ek cite psl training.. conclusion jek - ianya menambahkan ilmu di dada..Alhamdullilah.

5 minit yang lalu (1155mlm) skang 1205am (010709) td aku n Cik Fis g The Gardens jap amik Michiko Sizuka.. dh ble kuar wad - epy sgt - TQ Fis teman sy.. balik umah layan blog emm fikir2 bgs jugak update entry ek..esok aku sgt lah sibuk (eh eh mana ada istilah tu kan dlm hidup ku..lupa lak) kepadatan waktu utk selesaikan amanah dibahu.. haaa kan sedap sikit bunyinya..Aku suka je nanti tak lah jiwa ku kacau sgt.. (seriusly aku sgt benci pd keadaan "saat"ini) kalau tanya kenapa, mengapa nanti seolah menyalahkan takdir sb itu semua melibatkan masa, masa adalah ciptaan Dia Yang Esa.. sb aku dh janji dengan semua no more sad, no more jiwa kacau..so telan sorang2 lah ek.. hehehe..Blog aku ni pun dh dilarang sama sekali utk itu.. STOP thinking about that!! Dulu aku fikir ada blog ni, sbg tempat aku luahkan apa sahaja yang aku rasa, tp.. skrg tidak lagi.. aku nak share yang epy jek n kiasan kesedihan serta tekanan hanya org2 tertentu je ble faham kalau baca (ok lah tu) hehehe.. alahai sng jek time smyg n doa, tikar sejadah adalah segalanya.. yassin adalah segalanya.. kerana DIA adalah segalanya.. dan untuk Julai aku mengharapkan sesuatu yang indah dari Jun..070709 ada apa pada date tu, arghhhh entah!!! Perlukah kita perhambakan diri pada sebuah persahabatan yang telah dikhianati secara senyap dan penuh tragis (jiwang karat - smile)

Lepaskan - Tinggalkan ia di satu anak tangga yang akan dijejak oleh masa, nasibnya belum tentu.. hari ini hari dia entah esok entah lusa hari itu akan menjadi milikku.. so mulakan 010709 dgn Bismillahirahmanirahimmm ..


FAKTA : 0207009 - Johor Bharu - 030709 mak aku dtg - 040709 sukan RMSB -060709 huhu mak aku balik daa - 070709 pembentangan projek di Heritage Tower - 070709 Friendship Anniversary M&P - 150709 -Internal Audit Operation and Management - Julai Besday Dr Aeslina- Sydney (miss u Es)

No comments:

Post a Comment