Tuesday, June 30

Tag? Layannnn

1. Ape perasaan anda sekarang? Sukar di mengerti - cuba gembira walau agak sedih.

2. Saya nak makan? Masakan mak saya di kampung

3. Saya tak suka makan? Sambil tgk TV

4. Impian saya? Banyak hehe sb suka berangan - emm nak kawin lah

5. Haiwan yang saya tak suka? Babi dan tikus (nape buh haiwan, kalu manusia sng sikit nak senarai)

6. Saya harapkan? Semua kesedihan dan keresahan ni hilang dan tak kembali lagi

7. Jika boleh putarkan masa?Mmg tak ble putar dah.. tp kalau boleh putar nak kembali ke dunia kampus.

8. Saya pada 10 tahun akan datang? Memiliki sebuah rumah, kereta mini cooper S dan kawin n g umrah (maybe dh tinggi n gemuk sikit kot..haha)

9. Handphone saya adalah sebuah? Peneman dlm semua keadaan - Michiko Sizuka namanya S.E W595i

10. Saya pernah bercinta sebanyak? Alamakkk ntah le (kekasih gelap)

11. Saya suka pada? Waktu hujan dan subuh (dinihari)

12. Kawan-kawan saya? Ramaiii sgt!! TQ ats keikhlasan kalian dan hadir dlm kisah7900.

13. Pernah dikhianati? Erm..penah kot

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? Kekadang rasa mcm nak dia rasa apa yg saya rasa (cam nak langgar jek - iklan era) tp x lah.. doakan kembali ke pangkal jalan.

15. Senaraikan 1 orang untuk di’tag’ : Tak de sesapa.. tag diri sendiri jek.. tagging buh harga senang org nk masuk meminang, ekek!!

No comments:

Post a Comment