Friday, June 12

Seminggu sudah berlalu

Assalamualaikum..Lama benar aku tak update entry blog ni..adakah kisah7900 sudah cukup 7900? Jawapannya belum. Emm ahad lepas rasanya post entry.. Sibuk? ish..ish.. dalam kamus hidup aku, aku cuba tidak wujudkan istilah tu lagi..bukan kesibukan yang membataskan masa untuk meng'update' blog ni..tapi disebabkan rutin harian yang memerlukan lebih tumpuan.. Kerja? Alhamdullilah macam biasa dan luar dari biasa, insyallah akan berjalan lancar.. SOP 4/5 ok! hehe.. OJT ...2/5 hehe tak berapa nak ok.. POLY.. 4/5 ok tak? ok jek.. HSE Committee...3/5.

Dah hampir 2 minggu, sekejap nya masa berlalu dalam bulan Jun 2009, emmm macam-macam dah berlaku dan biarkan dia berlalu.. Tadi pagi sebelum ke pejabat si bucuk comel Syaril call aku, tak sabar rasanya tunggu dia datang, Syahmi dengan machonya komen "rasa teruja" ecece pepandai jek anak2 sedara aku tu..apa pun semua sihat kecuali mak aku jek, dah 2 minggu demam dan agak sukar untuk bernafas..Huhuhu.. "Ya Allah semoga engkau bagi kekuatan untuk ibuku" doakan dia cepat sembuh. Ingat nak balik kampung gak tp bila ek? Bila keadaan kesihatan aku pun mengizinkan aku nak balik lah. Rindu kat anak2 sedara aku yang comel2 tu.. dah besar agaknya Sarah n Nasiha.. Mak aku kata abang aku pun nak balik dan nak bawa anak dia dan kakak ipar aku balik Penang dah..huhu tak sempat jumpa lah. Emm apa ceritara seminggu yang lepas ek? Apa saja ceritanya, sudah pasti satu kelainan dan sangat indah untuk di kenang..thanks to all my friends!

Alang-alang ada kat Putrajaya 2-3 hari lalu, lepak umah kwn aku Pn Uyun.. kami g Alamanda .. sebab nak makan Hershey's Sunday.. Aku singgah sementara tunggu dia di 'port' plg aku suka bila sendiri..MPH. Sana gak aku luangkan masa ngn kwn lama - x rumate di Kolej Tun Fatimah - UTM Skudai - lama tak jumpa..byk cite kami.. hehe.. apa yang best tentang dia ni, dia kalau makan maggi rendam sesaat je..sb masak maggi tapi makan masa maggi tu masih ranggup..pelik? tak lah ..itu selera dia.. terima aje.

Peneman ku.. walau pun dia selalu di bebel dan di ugut untuk campak sungai... dia tetap terbaik.. Selain itu, gel pack teraphy kembali menjadi teman.. emm FMS? sukar untuk di fahami oleh orang lain. Hanya yang merasa je yang akan tahu.. Rajin2 senam, ambil susu, katakan TIDAK pd semua yang boleh membawa pada GANGGUAN TIDUR.. Sokongan kawan-kawan yang ikhlas membantu aku ucapkan terima kasih..Hanya Tuhan saja yang bisa membalasnya.

XTVT aku di hari minggu, aku n kakitangan tambahan (ada sorang asyik jahit bunga kat tudung) aku cat bilik aku.. Hehe campuran cat tu menghasilkan 'ini' - komen dari kawan2 aku..Bilik Gerakan PAS ke? Tidak lah ku kisahkan asal hijau.. Kenapa hijau? tungguuuuuuuuuuuuuuu...


Itu je...TQ - Fakta: Kisah7900 (u) adalah BUKAN sebuah kisah klasik untuk masa depan

No comments:

Post a Comment