Saturday, June 20

SATU itu EKSKLUSIF!!!

Salam semua.. hehehe.. bestnye sedar tidak sedar minggu ni last penantian aku untuk Konsert Eksklusif SATU DSN.. aku rela setiap weekend aku kerja demi siapkan semua modul student aku nanti.. walaupun lagi beberapa hari jugak nanti aku nak kena bentang proposal pada Kementerian Pengajian Tinggi pada 070709 (emm cun jek nombor) harap-harap bertuah, dan perlukan persediaan.. emmm ada aku kisah.. ahaks.. kisah lah jugak kalau tak, aku tak akan masukkan kisah ni dalam kisah7900@blogspot.com, kan? semuanya adalah kerana kisahku yang aku kisahkan le..

Diciptakan seorang insan.. lembut hati bak redup pandangan, pabila berkata.. seluruh ALAM menyaksikan kesyahduan.. bagai tersentuh rasa percaya.. hingga terdengar kan.. (sambung lah nyanyi sendiri ek?) emmm aku harap malam tu DSN sampaikan lagu ni.. kenapa? adalah..

Lepas konsert DSN 29 - 30 june 2009, hehe lagi bestnye tak payah masuk ofis sb ada kursus 2 hari @ Kelana Square for Safety & Health Committee... haa lps kursus ni yg plg best lagi.. apalagi.. kerjaaaaaaaaaaaaa "i nak u pastikan semua berjalan lancar, kalau tak..(huhuhu)

No comments:

Post a Comment