Sunday, June 28

Sabtu dan Satu

Salam, hari ni ahad 280609 ek? huhu..pasti ceritanya adalah tentang semalam, sb semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan dan esok adalah harapan.. semalam aku g hantar kwn aku "sekolah" hehe kt City Campus UTMkl @ Bgn Yayasan - driving -cam biasa telajak jalan.. malas nk u turn so berenti LRT amik train jek g Mid Valley - The Gardens Sony Ericcson Centre - hantar Machiko Sizuka- keypad port problem - kalu nak ceritakan kisah aku ngn kwn aku ni naik Komuter mmg menyesakkan kepala..terima je!! balik dr MV amik DBE balik umah solat, makan, tidur jap.. sakit kepala.. petang kena amik kwn aku sb dr UTMkl trus g Istana Budaya. huhu.. aku sebenarnya tersgt lah kecewa..lupa sgt2 (tak ingt langsung) malam tu aku nk g Konsert DSN, yg aku g anta repair HP aku buat apa..aku nk guna amik gambar, 3.2mp compem jelas, mmg itu yg aku tgu nk capture seberapa byk ttg SATU@IB, tak mampu dh nk bgtau, kwn2 aku kata..sabar je lah.. dh lupa nak wat camne!! mmg frusttttttttt!!! terima je lah.. isnin baru siap..itupun kalau siap.

Ini SATU je dulu sbg intro sblum aku cite ttg malam td - ceritanya di IB.. FAKTA yang dpt aku berikan sebelum cerita lanjut adalah..5star to DSN, cayalahhh mmg best sgt2 Eksklusif SATU ISTANA BUDAYA DATO' SITI NURHALIZA.

SATU@IB

Seawal jam 700pm kami sampai di IB - lapar ni, tapi baik jgn g makan, nti parking ssh, uhukss mmg pun 2 kali pusing last2 pak guard tu bg gak park tepi jln.. mmg dh ramai yg dtg peminat DSN (ada x peminat ct dr kelantan, lipis, sabah..hehe ct tya.. ada dr singapore, brunei.. BTS pun ada..hahaha) selesai solat maghrib, amik tempat, 830pm konsert stat sampai jam 1100 (hensem DK tu ek) hehehe.. tak tahu nak cte camne.. mmg best sgt.. berbaloi.. kali ni sb nye si Pink tu xde aku tak byk amik gambar lagipun mmg sesak semua nk amik gambar, aku mcm biasa disebabkan bdn ku yang kecik ni, staf IB tu bg je aku mencelah..guna Cik A nye xpress music hp.. jom lah balik, makan, solat, tidoozzzz..

SATU SINOPSIS SITI NURHALIZA ..

Dalam pertemuan ini kita terperangkap sudah dalam jerat percintaan yang tidak disangkakan.. Begitu banyak cerita Ada suka ada duka Cinta yang inginku tulis Bukanlah cinta biasa Dua keyakinan beza Masalah pun tak sama Ku tak ingin dia ragu Mengapa mereka selalu bertanya.. SESUNGGUHNYA BERKASIHLAH DIANTARA MANUSIA.. Perindah segala kata-kata Bahagia itu janjinya Mengapa kita sengketa Rentaslah jalan terbuka Tanpa dusta.. Walau jauh berlari Walau jenuh ku mencari Tetap sungguh kau kemari Tanpa jemu dan benci Biar ku telan tangismu Biar ku simpan resahmu Meski kau bukan milikku Teguhkan dihatiku Percayalah.. Kau Inderaloka..Kan ku susuri Bahagia mu teman di taman ini.."ini antara lagu2 yang siti nyanyi"

No comments:

Post a Comment