Wednesday, July 8

Tag lagi?

Uhuks.. ada aku kisah? Tak tahu nak buat apa mata belum mengantuk, kebetulan Cik Fis tglkan BB dia, aku guna jap.. nak story apa pun tak tahu, aku belek2 blog entry aku yg lama2 huhu rupanya dh 6 bulan aku jd blogger, baru jek tu.. bila baca2 semula, Ya Allah cepatnya masa berlalu, tp ceritaku.. arggghhh tentang cerita yang masih sama ke? Emm apa ek..Layankan tag ni lagi baik, update entry dgn tag ok jugak kan? ada aku kisah..(elehhh ckp je tak kisah, tp pk jugak) ye pk mesti pk, kalu tak pk maknanya mati dh kepala otak tu..hehehe

* Bekas kekasih saya adalah.. [Mohd Faznie Hafizie Mohd Yusuff - nah amik!! nama penuh lagi dh kawin!!!]
* Saya sedang mendengar... [Org mengaji kat IKIM.FM - teman tenangkan hati]
* Mungkin saya patut.. [Lupakan mulan...]
* Saya suka... [ ada kawan leh borak-borak]
* Sahabat-sahabat saya... [sentiasa cuba menggembirakan sy jika sy sedih]
* Saya tak paham... [nape saya kena duk HQ - jaga quality assurance - sdgkan sy janji pd diri sy utk jd FM - camne sy nk jd FM - apa patut buat?]
* Saya kehilangan.. [kawan baik yg selalu temani sy makan, tido, gaduh, shopping, lepak, blk kg etc..]
* Ramai yang berkata.. [lupakan kisah sedih - life must go on]
* Cinta itu adalah... [kasih sayang]
* Di suatu tempat, seseorang sedang... [sedang apa ek.. ntah- maybe ada yg sdg tidur dh waktu2 camni]
* Saya akan cuba... [hehehe..adalah..soalan tag ni jwb dlm hati je]
* Ayat SELAMANYA membawa maksud.. [apa jadi pun ttp bersama]
* Telefon bimbit saya.. [kaler pink]
* Bile saya terjaga... [tgk jam n setkan pale otak jgn pikir lg perkara semalam, tp huhuhu slalu gagal]
* Saya paling meluat... [org yang suka marah pd sy disbbkan dia bengang ngn org lain]
* Pesta/parti adalah [emm makan2 epy2]
* Haiwan yang paling comel penah saya temui... [mestilah si tuna n dori (kura-kura sy)]
* Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah... [hehe.. seronok semua tak kira peringkat -harap2 dlm berseronok sy tak lupa pd Allah]
* Hari ini.. [aku update blog seawal hari pada 080709 - so tak tahu lg apa ttg arini]
* Malam ini saya akan.. [tido dgn nyenyak n lupakan ttg itu]
* Esok pula saya akan.. [g opis siapakan OJT]
* Saya betul2 inginkan.. [lupa pd kisah klasik utk masa depan, pindah rumah dan pindah tempat kerja]
* Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini.. [x tgk cermin lagi, nk tido jap lg sikat rambut n tgk cermin - rambut sy byk gugur]
* Pusat membeli belah atau arked permainan... [tempat untuk menghabiskan duit....]
* Makanan barat atau jepun.. [nak nasi kerabu jugak - timurr]
* Bilik yang terang atau gelap.. [of course la gelap...tak suka terang sgt penat pale otak n mata aku jdnya]
* Makanan segera adalah... [burger]
* Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang.. [ok bye2.. hati2 bawak keta]
* Siapa yang anda ingin tag.. [sesapa yg baca tag ni, kalau x tahu nk publish ketne bg copy aku buh kt blog ni tumpang jap]

No comments:

Post a Comment