Sunday, July 19

Nak Balik Kampung!!!

Hai..Ahad yg "indah" (ye ke?) layankan aje..ada aku kisahhh!!! kata ibu dgr sahaja cerita hanya kita berdua.. ku amat merindui kamu.. (ibu ku le sape lagi) biasanya kalau dh mcm ni aku rasa mmg aku kena gak balik kg!!

Pagi yang gelap kini sudah terang...nak senja aku g tasik Shah Alam ngn member aku, sesaja sebelum malam yg gelap..ekek!! Ramai betul orang arini, masing2 bawak family beriadah...Indahnya ciptaan Ilahi.. Lepak2 pastu aku ajak dia g Pasaraya Bintang (hehe) kitaorang g satu kedai kat situ (kedai apa ek?..hahahaha..lawak2) before balik umah g isi perut a.k.a makan malam le esok nk puasa kan, layan char kuew tiaw lah apalagiiii...


Saje baru nak share dengan semua, ni gambar masa mak dan rombongannnya datang sini, sb aku xbalik ke mak aku dtg..hehe terbalik lak..hehe..tak pelah yang penting "I miss u mum". Nampak tak kura-kura kecik tu, macam Dori dan Tuna tp spesis lain..yang ni harga dia mahal sikit compare dgn spesis Dori n Tuna..RM100.00 seekor tak kira size, comelll dan unikkk, spesis ni tak duk dalam air n makan kangkung dan salad, makan 4 kali sehari..seawal pagi sarapan, tgh, petang dan malam before tidur.. comelll..

Okay, layankan kisah aku dan lagu utk minggu ni (sorry to Ana Ben, lagu Harus Memilih dh tamat, Seindah Biasa pun tamat gak, ni layan kisah n lagu ni plak eh) hehe..

No comments:

Post a Comment