Monday, July 13

Seindah Biasa

Assalamualaikum..lamanya x upadate entry.. nape ek? hmm cuma satu "Disaat Waktu Berhenti" so bicara kisah 7900 pun xde sb "Bicaranya Adalah Senyum" nak cite apa pun tak pasti, oklah utk tidak menghampakan mereka yang nak tgk gambar masa konsert SATU - DSN, ni aku publishkan (bising le asyik tya jek) bukan tak nak letak, gambar nye xde kan kamera Michiko Sizuka anta repair.. frusttnyeee belum habis ni, sb tu sampai arini wat senyap jek psl konsert tu.. yang pasti mmg best!!!

Di kala luka terlalu dalam
Sembuhpun masih tak terpadam
Hingga terkadang aku berdendam
Kau tetap setia

Tiap bicara manis
Memujuk dan merayu ku
Tak usah berlalu
Dan merajuk bawa hati pilu

Keikhlasan hati ku
Bukanlah untuk di balas
Cukuplah sekadar
Jadi kenangan waktu berjauhan

Suasana sepi kini menambahkan bening
Di dalam hatiku
Mengadil silapmu biar di jiwamu aku telah tiada
Di waktu begini diusik kenangan silam
Yang bertandang
Lalu ku biarkan
Ia menabahkan hati ini

Nak berkabar tingginya budi kita ya tuan
Nak berkisar kaya tutur bicara
Kalau tinggi untung jadi bintang
Oh... oh... oh...
Kalau rendah masih jadi intan

Tengoklah camne nk amik gambar .. penuh sesak.. sitizone mmg buat org lain hampa - diaorang xnak berganjak langsung.. nasib baik lah siti panggil aku g kat tempat dia.. (bukan fakta sebenar) hahaha.. saje je buh lirik2 lagu siti yang aku suka dgr..apa yg dpt bgtau, CT mmg cun, sweet, sopan n baik hati, seorang yang sgt komited dgn apa yg dia lakukan, usaha gigih dan yang pasti dia bijak menciptakan dirinya menjadi EKSKLUSIF!!!!! dan dihormati semua orang..Ok semua..bye!


No comments:

Post a Comment