Sunday, January 23

Maka...


Secara rasminya sy bersedia utk perkenalkan CINTA lama saya yg telah diberi nafas CINTA baru di tahun 2011...sblm apa terjadi hehehe..nk ucapkan TERIMA KASIH kt kwn aku Uyun and Anuar..thanks beb for your offer..huhuhu..kalau x aku rasa aku x beli lg kot skate ni..Thanks so much.

Secara x langsung kami juga akn terlibat dgn kerja-kerja amal utk Breast Cancer...sb tu kt inline skate a.k.a rollerblade kami [women] ada pink ribbon..NICE


Keberanian sgt diperlukan..aku fobia dh sikit utk jatuh sb skang dh tua kan..hehe

Luv it

Belum pasti nk namakan apa..

Maka, Sekian Terima Kasih.

Di Fikir-Fikir: Take 100% respomsibility - you determine ur success, decide wat u want - then make it happen and lastly BELIEVE its possible - because it is.

2 comments:

  1. shilaaaaa, aku nk joinnn gak, mcm best jaaaaa....anak buah aku yg umur 8 tahun tu pandai skate, dia dh biasa kat swiss dulu...klu hang ada aktibiti skate lg nti, inform aku tau, nti aku bawak anak buah aku sama...

    ReplyDelete
  2. nabuuuuuuuu ok2 beres...roger....bdk2 yg duk sana mmg lah..leh suh anak buah ko ajar kita..hehe...ko bila g oversea lg..aku nk kirim skate..sana murah...

    ReplyDelete