Sunday, January 23

Hampir Tergolek


Hai..sukar utk di "taip" untuk mnggambarkan psl SNS smlm..mmg best..900pm dh ramai (64 orang semuanya) yg berkumpul dpn Bulatan Masjid Putra, Putrajaya. Misi adalah satu..skate n enjoyy.

Semua penerangan dh jelas maka....... fuhhh 6km kami skate sesama start from dpn Masjid..susur ke tepi ~ dan terussssss smpai ke Palace of Justice n terusss semula n balik ke Masputra.

Pro n kurang pro..hikhik

K2

Sebelum kejadian bermula

Park here..
me
Atr3 n me
Penyelamat keadaan tiap kali stop utk take a pic..huhu

Paling x ble nk ingt time kena turun bukit, ingt landai biasa2 je...huhuhu..kawan aku dh pesan jangan laju..aku xlaju pun, cuma salah skill ~ aku bongkok kan badan..masa tu x ingt apa dh, hanyalah FOKUSSS n syukur ada yg dtg selamat kan, x pasti sape tp from Skateline, dia ckp..push me...push me..dont panic..push me okay..huhu..hahaha mmg x leh nk ckp lah camne lajunye...kalau x dpt kawal mahu muka aku berasap seret tar...kwn aku yg agak pro sorang tu..cuba lajukan skate dia konon2 nk selamatkan aku, hehe rupanya ngn dia sekali tersasar, but Astrie mmg pro dia lajukan skate n suruh aku pegang kt dia, so ada 2 yg tlh mnyelamatkan keadaan aku. [adik2 kenit tu slumber je turun bukit, seusia 5 thn, keberanian dorang mmg giler arr]

Lps je trun bukit aku mmg dh x larat nk teruskan tp gagahkan juga..akhirnya bila Benie ckp 6km kta dh skate...fuhhhh lega, best, enjoy, ilang semua stress keje..Mmg best.

P/s: nti ada masa aku upload gambar masa SNS kat entry ni jugak.

Maka, sekian Terima Kasih

Di Fikir-Fikir : Kejayaan yang besar adalah dari usaha yang hebat.

No comments:

Post a Comment