Sunday, August 15

Corat Coret


Askum...salam Ramadhan semua..hari ni hari ke 5 kita semua berpuasa..Alhamdulillah syukur padaNya dapat kita semua sambut puasa lagi tahun ni kan..aku mcm biasa puasa di sini lah..jauh dr mak n ayah dan keluarga... sepanjang puasa baru dua kali aku g ke Bazar Ramadhan..tahun ni bertekad utk kurangkan ke bazar Ramadhan ..hihi bukan apa sb aku nak masak2 ..nak prektis memasak lah..huahua.. ermmm hari ni aku buka kat umah lah smlm buka kat umah kwn aku..

Nape tiba2 nak update blog? ermmmm hari ni aku sikit kacau...tak tahu nape sejak 2 menjak ni sgt malas, bosan semua ada..ntahlah..masa utk sendiri..hari ni di saat panas terik mentari huhu DBE wat hal..walaupun dia x de berniat utk nyusahkan aku tp aku yg bersalah...aku yg lengah2kan tukar jantung dia..bateri dia lah kong kong [15/08/2010]hihi..semua dh selesai..pinjam keta hosmate aku jap g bengkel n selesaikan semuanya..Alhamdulillah...balik je huhu sgt lah penat tertido jap..pastu masak2 utk buka so semua siap..tgu berbuka je.

Hari ni gak aku dah deactivatekan acc FB aku..hihi..sb nya..............................tak de apa yg mampu aku cakap hanyalah..

MAAF - DISAAT WAKTU BERHENTI KOSONGGGGGGGGGG

TQ - Ya Allah Ya Tuhanku..ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna......

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah...
Dengan rahmatMu oh Tuhanku...
Ku tempuh jua

SHILA........

2 comments:

  1. saya sangat sedih kamu meninggalkan wall FB..nnti saper nk pantau saya..huhu

    ReplyDelete
  2. boleh saje ..pantau cara lain plak...

    ReplyDelete