Friday, August 20

Tak Ingin Pun


Apa saje lah korang.. rimas n mnyampah pun ada...dulu asal hari jumaat, sabtu n ahad aku sgt suka lepak dirumah.. baring-baring n tgk tv..skang ntah xsuka plak.. hari2 biasa pun sama. Kdg2 blk kije sgt penat, biasa klu nk relese tension penat kije aku kan masak apa2 saje yg aku rasa nak makan.. skang x lagi. Time puasa camni aku decide wat giliran masak..bukan suka sgt pun utk wat camni..tp aku rimas n serabut dgn "keadaan" di dapur umah. Malas nak cerita panjang...semuanya ada disebalik cerita gambar bawah ni...

Hanya sebekas planta jenama biasa aku x heran sgt...aku ada planta GOLD lg..tu pun bkn aku yg bli...azza yg bli dia kihkihkih ..siap offer aku lg.."nak makan amiklah".. sedozen lps ni aku nk hadap dlm peti ais tu..biar penuh cam Carefour.. rimas peti ais pun cam lori sampah dh jd.


1 comment:

  1. sabar yea DS... planta Gold lagi sedap rasanya..
    bukan setakat carefour.. lebih teruk dari itu..
    very...very da ditektor..

    ReplyDelete