Sunday, August 8

Cicak-Cicak di Dinding


Semut-semut di lantai..datang seekor nyamuk lalu ngappppppp...hehe..sekadar hiburan di kesempatan yang ada.. Saje nk share pics masa g membolos kegayatan di dinding kat Sec 13 a.k.a xtreme park.. dh lama nak g tp x berkeyakinan..hihi so b4 Ramadhan tiba.. after raya nanti aku nk amik course ni.. kali ni aku g ngan 2 org budak kecik hehe.. walaupun kaki dorang lg panjang dr aku tp itu x mbataskan utk aku abiskan pendakian..huhuhu.. Kat kg aku juara panjat pokok rambutan, dtg KL konon panjat le dinding, xde pokok nak panjat..okayy ni saje gmbr yg lulus utk di kongsi...lain2 agak x sesuaiiiii dilihat oleh kaum Adam esp..hihi..

Lambat plak turn aku..tgk2 cam tinggi .. ble ke 3 x panjat ni..ermmmmm cubalah. Aku selalu panjat cooling tower kalu time kije tp ttp ada rasa gayat sb tiap2 kali kna naik tmpt tinggi yang jenis ala2 tinggi, kurus pastu straight je tmpt tu aku msti rasa seriau ..seriau eh org kata..gayat dgn kata lain..tp sb kije aku kna gak panjat..so kali ni aku nk pecahkan ketakutan itu..hehe sb apa klu time kije..paksa gak naik sb keje kan...huhu walau dlm ati huhu Allah je yg tahu
"akak ble lah naik..akak kan kurus" kata adik ni.. hihi murni kan ayat

"Apalagi akak pk..." --------- "x pk pape pun dik..hihi..sy dh biasa hehe" - opss over lak

Saje je buat2 mcm x biasa..

Ish ni suar ni pesal kang tersangkut lak..meh SIFU btulkan hihi..hihi

Ya!!! disinilah ketakutan tu akan dtg..bila kta kt tgh2 hihi.

Eh jgn pandang belakang..hehe

Penat gak..ok lah bye..ngntuk..nti lps puasa smbung xtvt ni lah..sb futsal slalu x cukup org nak main..bosannnnnnn


No comments:

Post a Comment