Saturday, May 22

AIM 17


Salam..utk update entry ni aku hmpir putus asa..lama gile nk upload gmbr..ni pn aku mls dh nk tgu..buh je yg ni..x larat nk resize daa..apa yg pasti ni adalah gmbr2 yg tiada dlm FB album aku..XCLUSIVE only in my blog..tadaaaaa
[eh tp korang tahu ke mana aku dpt gambar2 ni] hehe..aritu 1 Mei aku g reharsel AIM 17 kt PWTC...g reharsel sbnrnye lg best dr g yg sebenar..dpt duk depan2, dan aku g of coz le hanya nk tgk Datuk Siti Nurhaliza saje..lain2 adalah smpingan..cuci mata n ilangkan stress..lg 1 aku mmg suka tgk cara dorang wat kije utk pastikan terbaik hasilnya bila kta menonton kt TV..semangat kerjasama berpasukan amat le di kagumi. Okeyy enjoyy ya!!!

Ct Menang lagi..yeahhhhhh
Meet Unty Deeba
Artis ke ni
Kami
Zee Avi ..KantOi
Yuna N Aizat
CTKD
Foto ni hanya ada di sini..ekekekek
Jom Balik..Siti dh nyanyi..moh kita pulang..org lain kta x pyh tgk..buang masa..ekek
Layankan saje...
Ruffudge Cap Ayam Sponser baju dia..hiksss
Dgn COCOPAI MASHMELLOOW..mila..wazzup2..
CT feat KD
Jika kau tak datang...Jika kau ingkari
Aku sesali... sesali
Jika batas waktu yang kau berikan telah tiba..
Tak ada alasan apapun yang ingin kudengar
Kamu harus datang
Jika kau tak datang
Jika kau ingkari
Aku kan mencari lagi
Jika Kau Dtg..Jika Ku x dtg..hikhik
Aku kan mencari lagi..Cinta lain..Yang mengerti aku
Sungguh Pasti
Semua foto2 siti yg ada tu masa dia tgh nyanyi lagu Jika kau Tak Dtang..feat wf KD..
superbbb DSN

No comments:

Post a Comment