Sunday, May 23

Cuti-Cuti Cik Yaya


Saje memilih tajuk ini..hehe..x tahu dh nk update cite apa..tp ni slh satu kenangan terindah bln ni..adik2 aku dtg KL..sesaja jln2 cari makan..sementara cuti semester dorang masih berbaki..hanya ad ahari mggu je aku luangkan masa tuk dorang..yg x best hanya satu aku x dpt hnatar dorang ke air port masa nak blk KB coz..kije nye psl..ermmm tak tahu nk ckp..ckp byk2 pun x guna..dh dia yg byr gaji aku..ikutkan jelah..xpe bos..ada ubi ada batas..ada hari sy nk cuti pjg2 jugak..hehe...susunan gmbr2 ni suka suki aku je..layannnnn..ada aku kesahh!!

Malam masih muda..hehe..menikmati CKT @ Malee CKT, Danau Kota..nk gak terai best sgt ke spt yg di warwarkan..ermmm TAK BEST..terbaek adalah hanya di SG DUA, Penang n Aimar,TTDI Jaya, SHAH ALAM. Yg pasti adik dh terpengaruh dgn CKT..dia sgt suka walau pun dia sbnrnye alergic dgn udang.

After CKT time..hehe jln2 kt Up Town n kenangan terindah juga DBE telah di tahan polis masa nk blk..hehe..kul 2 pagi kot masa tu..DBE kna marah sb plat number fancy2 n lmpu brek ke3 x nyala..sib baik xde saman..kene kerepek pedas je ngn polis.

Esoknya, angah nak sgt g i-City..maka ni lah jadinye..ujan renyai2..jam pun redah je lah..aku pun x penah g walau duk hanya sebelah tu je..hikhik

Makan2 jap b4 g i-city..kang lapar byk plak komen dorang..

Kami bukan se ibu dan se bapa tp kami mempunyai talian yg secara tak langsung bersaudara..semoga ikatan ini menjadi lebih kuat utk kebahgiaan semua pihak..aminnn
[dr kiri; cik ha, cik su , cik ngoh, cik yah, cik nana n sy (cik la)] x lupa En Jamal n photografer Cik Puppet.

Para Saudagar ke ni..hikhik

Adik n Siha..aku suka photo ni sb apa tau..sb baju dorang sama..teringt masa muda2 dulu aku n kwn aku sorang tu asyik le pkai baju sama..bukan setakat baju sama semua bnda nak sama..pastu skang..bukan setakat pale otak dh x sama..gaduh teruss dh kot...sape lupa sape pun aku tak tahu yg pasti dia dh buang aku sbgai kwn dia...sob sob sob

i-city dan pohon limau dan hasil2 limau..ngeh2

Menarik..tertarik dek lori

Macam sejuk je rasa..bestlah jugak g i-city ni..layankan aje..kt tg chat xde pun bnda ni..so teruja jugak le..masa kecik2 time hari keputeraan sultan kelantan, ayah aku akn bawa aku kuar ke bndar Kota Bharu tuk tgk cahaya lampu yg byk di psg di sekitar bandar, bila dh besar ckit..aku g sendiri lh ngn kwn2 naik basikal..indahnya zaman kanak-kanak itu.

Gaya dh mcm rockstar dh aku tgk 2 bdk ni..esok2 dh blk kampus ..maka..duduklah mereka di atas bukit Machang..hehe.

Angah yg sgt teruja..

Sy suka sgt dgn gambar ini..kami tidak sebaya tp kami kelihatan sama walau x serupa..awet muda kan..perasan sendiri ke? hihihi..ada aku kesah?

Nota Telinga: Jadikanlah diri kamu umpama seketul ubi rebus yang bertutup rapat daripada menjadi sepotong kek berkrim yang dihurungi lalat

No comments:

Post a Comment