Tuesday, May 25

Stylistika Dato Siti Nurhaliza


Yeeszaaa akhirnya aku berjaya menguplod gmbr2 ni...hai semua..enjoyyyy..ni semua adalah suku dr gambar2 yg ada dlm koleksi peribadi aku masa kami semua g tgk showcase STYLISTIKA DATO SITI NURHALIZA...mmg terbaekkk superbbb!!! no komen lah...walaupun sblm masuk ke showcase ni agak kontrobesi..tp kami cuba cool kan diri sendiri..mmg scary bak kata nana..hihi..tp bila DSN dh mula nyanyi mmg terbayar semuanya...x berganjak beb..dr x minat ble jd minat..so tgklah sbgai kngan gmbr2 ni, tayangan showcase ni aku x tahu bila tp yg pasti di TV3 lh..apa yg best kami tgk LIVE!!

Mesti tertanya2 nape showcase ni tajuk camtu..mls nye nk explain...

Nilah sb nye..sb dia bawakan secara xclusive semua pereka fesyen dia..dia tampilkan koleksi pakaian dr pereka2 hebat yg terlibat dgn CT spjg 15tahun spt Micheal Ong n Rizman Ruzaini n lelain..

Model-model yg nana suka..hehehe

DSN

Dia lagi

DSN duet dgn NOH HUJAN ....bengawan solo

Aku pun dh lupa masa ni dia nyanyi lagu apa

Suara dia besar sb sakit tekak tp bila nyanyi mcm biasa je..mantappp

Hihihihi

Berilah tepukan...belajar menepuk tangan ye

Terbaek!!!

Sitiiiiiiiiiiiiii

Gambar x ikut susunan pun..mls nk pk..

Ble tgk cara FM kije...satu ari nti aku plak FM nye lah..kekonon pun xpe lah

Gaya seorang bintang

Koleksi gambar dlm blog ni kebanyakan xde kt dlm FB sy ye...enjoyyy

Kebetulan adik n siha datang so dorang pun ikut...Azza, Illa, Nana, Adik, Siha n Aku

Disini ada Puppet n lelain spt di atas

Klau duk depan boleh je..tp nti masuk TV susah plak..kihkih

Sekian...bye

Nota Telinga; byk ke gmbr2 hehehe...ok je kan

No comments:

Post a Comment