Thursday, October 8

Ada Apa Dengan 71009

Macam-macam ada..ramai yg tak tya bday yg ke berapa..ahaksss..sedia maklum dh kot..mmg tak terasa pape pun..cuma yg depan jek nombornye berubah..!!! semoga apa yg diharapkan tercapai di usia sebegini lama yg dipinjamkan Allah utk aku..ku percaya tidak sia-sia aku diuji demi cinta tersembunyi hikmahnyaa..pastiiiiiiiiiiiiiiiii....

Cik LunaAyu dia banje aku mkn MUMTAJ NAN kt TTDI, Damasara mlm td..gambar nye xde sb melantak jek..borak2..huhu blah..mmg x leh blah le ngn bdk ni

Tq mama..banje kta beriani Pak Anjang Johor...sian kwn aku dgr dia nk ajak mkn Kenny Rogers..emmm kenyang le..tgu lenkali aci lg x?

Sudah pasti dr Fis.. TQ bila nk bnje CKT hehe..tgn kta x baik lg tapi aci jek..

Ada lagi ...sambung nanti..

Untuk semua..semoga bertambahnya usia ni..semuanya menjadi lebih baik dr semalam..Insyallah

Telah ku daki puncak tertinggi..
Telahku turun lembah dan gurun..
Tidak ku temu mana pintu mu..
Untukku seru rasa rinduku..2x
Telah ku daki puncak tertinggi..
Telahku turun lembah dan gurun..
Sungguh ku buta dalam cahaya..
Sungguh ku lupa tika bahagia..
Sedang kau dekat bukan dimata..
Sentuhku erat di pinggir jiwa
Sedang kau dekat di pinggir jiwa.
Biarkan airmata melimpah..
Biarkan luluh cinta tercurah..
Segala kasih rindu tertumpah..
Seluruh hati aku berserah.
Ya Allah....
Ku tunggu waktu bila bertemu..
Hidup matiku hanya untukmu.
Hidup matiku hanya untukmu..

No comments:

Post a Comment