Friday, October 23

Tajuk apa ek...


Salam..

Bersawang blog ni..proses menhapdet terbeku disebabkan muka buku yg tlh mnjadi ulat buku dlm idupku. Nak buat tajuk apa pun tak tahu, bukan xmo update tp citenye pun xde..gambar pun tak byk..yg ada gambar2 keje n cite2 keje ** untuk pengetahuan; blog ni mmg cuba utk kecualikan cite2 ttg keje n gambar2 keje dan yang sewaktu dgnnye..nape? tya plak..sb ni adalah blog aku bukan blog company aku..okey2 ni sb? ni je ruangan yg ada utk aku "putihkan lukisan itu" hehe..xpaham le tu..ahaksss

Hari pun dh lewat malam ni..esok pepagi nak g Muar ngn kwn aku yg sgt le slalu tgk muka aku ni..minta2 dia x bosan hahaha..aku epy pun sb dia n sb korang semua..TQ ..hokkay ni ada le sikit pics utk meriahkan blog aku ni..ada sorang lg yg join xtvt mkn ni a.k.a misi naikkan berat badan tp gambar dia xde.. beselah, mmg pemalu..tp yg bes dia tahu aku ni mmg pantang ngn kamera..dia jek yg faham..ahahahaha..jgn bgtau org ye FIS..kuikui.Layannn ada aku kesahh.


Setakat bln 10 ni kt area ni ..AIMAR no 1..jom g lg - CKT dihatiku selalu.. sib baek ada wonderaza yg tunjukkan

Order bang - eh nk order abang lak..hehe "emmm bg biasa 2, special 1" x ingattt .. gatal2 badan nti..hehe

Aimar CKT @ TTDI

1 comment: