Tuesday, October 13

71009 lagi..lagi dan lagi


Apalagiiii...[kene sebut gaya kerani aku sebut bila marah technician2 seme] jap2 ASSALAMUALAIKUM..maka selepas mengenyangkan perut dgn laksa n ada jugak yg sempat tukar kain batik (nape tukar?) ekek... ni lah pulak episodnya.. apa yg aku mintak jauh, adalah takut ada yg cuba utk merealisasikan sstu yg buat baju aku rosak n umah ku kene kemas (sib baek dorang baek) hehe..apapun TQ sekali lg...cukup dh kot 7 kali celebrate..sudah2 le bkn nye umur 17 tahun daa..

Kuikuikui...sweet? x sampai ati nak suh org kedai kek tulis le - ada yg berkata begitu..faham2
v
V
Nak upload ke tak gambar2 dorang ni? emmm buh jelah biarpun ada yg tak bape setuju...

me n fatma

sib baik xnmpak saji ye.. azza n aku

aku n sya

Gambar yg ni aku pun conpius tgk..hehe..kalau gambar tu pjg mesti tahu apa yg sebenarnye.. ada ke org pkai suar merah g umah terbuka? hehe..

tq bawa agar2 sedapppp..nak lagi ble.

ni le dalang nye...

okayyy sudah tamat ceritanya agaknya..emm epy mood n thanks to all...semoga dimurahkan rezeki, cepat jodoh n bahagia...itu antara ucapan terbanyak yg diterima...amiennnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment