Sunday, October 11

Al Kisahnye

Alkisahnyeee..assalamualaikum..

Adakah ini cite bday lag? hehe agak le..yo lah tu..ramai peminat ni seme nk ajak celebrate..nk cite kang pjg plak..masa terhad ni..sb nk pk utk cite psl sabtu (10/10/09) n ahad (11/10/09) aritu plak..hehe. Sudi2kan selamat beramal..terima kasih pd yg belanja ku makan CHIC CHOP @ Lanun, Damansara (09/10/09).

Sampai sana kul 12 kat kul 1..uish apa ni anak dara berembun..demi yg tersayang ku rela..slps dari Bukit Antarabangsa (g open house kwn pd kwn aku) ada yg sgt baik ati utk membawa aku kesini, wal hal dh lama giler dorang ajak..aku ni tank kecik..nk g mkn kalau jejauh ni pk 10 kali..lg2 org nak belanje..bukan apa..pikir berbaloi x apa yg dorang nk bg..hehe!! Kesian nti kan xabis sokmo mknnye..membazir.

Tapi kan kali ni aku pun x caye. ABEESSSSS!! tanpa usaha yg keras aku mengabehkan chicken chop wif lanun sos dgn jayanye..ngape smapi gitu sekali ye? SEDAAAAAAPPPPPPPPP!!

Saya sayang kamu!!!Epy bday k.laaaaaa!!! (LANUN2 PUN TGK) HEHE ..PASTU lanun2 tu senyummm sweettt...Uwaaa terharu2 hehe..yeyeooo jek korang..tp korang mmg best!! - anje, kiah, papet, fatma n dayah (dangdut2)..kalau le...ku bilang kalau...video karuk tu leh upload kat sini..lagi best!!

Best!!!! lanun pun cute2 hehehe..nk g lagi..ada rezeki sy blnje korang plak..jom2

Yesszaaa!!! The taste can kill u-tulunnnn

Yeye...nilah OKB kta...awk berjaya abeskann RM ?k tu.. nanti leh blnje lg..murah rezeki!

me...me n me again...cik kiah kt tepi..mesej pak lah ke?

okey...lagi2 n3 ada lagi? adaaa kot..bday lagi..ye kot?

No comments:

Post a Comment